رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت:طی ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۳ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به ۹۹نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است .

کمیته امدادعلی اکرم منصوری رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : در راستای کمک به امر خیر ازدواج و تشکیل زندگی آسان برای زوجین تحت حمایت طی ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۳ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به ۹۹نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است .

او  افزود : از این مبلغ به ۶۷ نفر ساکن در مناطق محروم شهرستان ۲میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال پرداخت گردیده است .

منصوری بیان  کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده برای نوعروسان تحت حمایت کلاس ها وکارگاه های آموزشی به همت امور فرهنگی و آمورش در زمینه های همسرداری ، سبک زندگی اسلامی ، اخلاق در خانواده ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد فضای مجازی و ماهواره و... با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شده است.


پرداخت بیش از ۶ میلیاردو۲۰۰ میلیون ریال وام ضروری قرض الحسنه به مددجویان سرپل ذهابی




علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت: در راستای رسالت امداد در رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت مبلغ ۶میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال وام ضروری به ۱۴۲ خانوار تحت حمایت شهری روستایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت گردیده است .

او افزود : از این تعداد مددجوی بهره مند از وام ضروری تعداد ۷۷ مورد به مبلغ ۳میلیاردو ۲۱۰ میلیون به مناطق محروم شهرستان پرداخت گردیده است .

منصوری بیان  کرد : همشهریان و خیرین عزیز می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ما را در پرداخت وام ضروری بدون سود به مددجویان تحت حمایت یاری نمایند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.