مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: از بانوان پژوهشگر در حوزه‌های مختلف آموزشی این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در جلسه‌ای که صبح امروز به همت امور زنان و جوانان اداره آموزش و پرورش مهاباد و با حضور مدیر و کارشناس این اداره برگزار شد، از ۱۲ نفر از بانوان پژوهشگر فعال در حوزه‌های مختلف آموزشی تجلیل شد.

در این نشست کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جایگاهی ویژه برای پژوهش در نظر گرفته شده است که توسعه ظرفیت پژوهش و نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین معلمان و مدیران از مهم‌ترین شاخص‌های آن است.

او یادآورشد: آموزش و پرورش برای کارآمدی و به روز شدن در عصر دانایی و توانایی نیاز به تحقیق دارد. برای تغییر در آموزش و پرورش باید به پژوهش محوری در مدارس توجه کرد تا به اهداف ترسیم شده در عرصه تعلیم و تربیت دست یابد.

نیلوفر عزیزی کارشناس امور زنان و جوانان اداره آموزش و پرورش مهاباد نیز در این نشست گسترش فرهنگ پژوهش در میان معلمان و همکاران آموزش و پرورش و مستندسازی تجربه‌های مفید معلمان برای استفاده سایرین، را از مهمترین اهداف توجه به امر پژوهش در آموزش و پرورش عنوان کرد.

او افزود: فعالیت‌های این همکاران در حوزه تالیف مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی، ISC، ISI، کتاب و ابداعات در زمینه‌های آموزشی بوده که با اهدای لوح از تلاش‌های آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.