کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بحث انتخابات ما به‌دنبال انتخاب یک نماینده اصلح هستیم، باید فردی، مومن، متعهد، آگاه، دانا و دارای تخصص را انتخاب کنیم.

مجلس شورای اسلامی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن سعیدی‌پور کارشناس مسائل سیاسی گفت:  امسال موضوعی که برای تک تک آحاد مردم ملت ایران اهمیت دارد، بحث یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است در بحث انتخابات ما به‌دنبال انتخاب یک نماینده اصلح هستیم، به‌دنبال انتخاب بهترین هستیم که راستگو، متخصص و زبان‌گویای مردم باشد تا مشکلات مردم را عنوان و پیگیری کند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: قطعا در هر جامعه‌ای اعتماد به افراد جامعه می‌شود، اما وقتی بخواهیم در بین افراد جامعه فردی را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کنیم یک سری معیارهای قانونی، اجتماعی و فردی باید در نظر داشته باشیم.

او گفت: از لحاظ فردی، اجتماعی و قانونی فردی که نماینده ما در مجلس می‌شود باید فردی، مومن، متعهد، آگاه، دانا، دارای تخصص حداقل در یک حوزه باشد تا این فرد به عنوان وکیل و کسی که دینی را برعهده گرفته از حق و حقوق ما دفاع کند.

سعیدی‌پور گفت: در کلمه انتخاب و انتخاب شدن مهمترین نکته این است که ما مجاز هستیم از بین افراد موجود بهترین‌ها را انتخاب کنیم، لذا در انتخاب خود دقت کنیم، چرا که با این انتخاب سرنوشت و پیشرفت استان و به‌خصوص کشور را می‌توانیم بسازیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.