مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شروع ساخت واحد‌های "مسکن ملی" در استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: طبق برنامه این واحد‌ها دو ساله تحویل متقاضیان می‌شود.

مسکن ملی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه نیز ثبت نام طرح  مسکن ملی در روز ۱۶ آذر انجام شد و در مدت کوتاهی ظرفیت سهمیه ۱۲ هزار نفری استان در این طرح پُر شد این مرحله ابتدایی ثبت نام است و آنطور که مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند نیمی از افراد ثبت نامی در این طرح در کشور فاقد شرایط لازم هستند، بنابراین بعد از پالایش اطلاعاتِ افراد و حذف افراد فاقد شرایط، ثبت نام تکمیلی انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان  کرد: مرحله بعدی ثبت نام تکمیلی این طرح در بهمن ماه خواهد بود و با حذف افراد فاقد شرایط این طرح، ثبت نام از افراد جدید و واجد شرایط انجام می‌شود.

شریفی سهمیه استان کرمانشاه در این طرح را ۱۲ هزار واحد اعلام و بیان کرد: از این تعداد ۳۲۰۰ واحد برای اقشار مختلف مردم ساخته شده از این تعداد ۱۵۰۰ واحد در کرمانشاه و ۱۷۰۰ واحد در سایر شهرستان‌ها خواهد بود و مابقی واحد‌ها در قالب تفاهم نامه با نهاد‌های مختلف از جمله بنیاد شهید، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و... احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ساخت این واحد‌ها ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود، گفت: مابقی هزینه ساخت باید توسط متقاضیان تامین شود و برای شروع کار نیز متقاضیان باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان سهم آورده پرداخت کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.