سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از پرونده های مربوط به اخلال در نظام اقتصادی در مشهد تعیین تکلیف و برای مجرمین حکم صادر شده است.

تعیین تکلیف پرونده قاچاق ارز در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی از پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی مشهد که  موضوعاتی در حوزه اخلال عمده اقتصادی شبکه‌ای و پولشویی و قاچاق ارز را شامل می شد تعیین تکلیف شد.
 
او ادامه داد: احکام صادره برای مجرمین پرونده به این شرح است: محمود میرشکار رئیس یکی از شعب بانکی  به تحمل ۲۰ سال حبس، جزای نقدی معادل ارز قاچاق شده و ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی، غلام سنگچوری به تحمل ۲۰ سال حبس جزای نقدی معادل ارز قاچاق شده و ۷۴ ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی و تبعید به شهری خارج از خراسان رضوی محکوم شدند.
 
اسماعیلی افزود: همچنین حمید خالقی به تحمل ۲۰ سال حبس، جزای نقدی معادل ارز قاچاق شده و ۷۴ ضربه شلاق، امیر طلوع شیخ زاده به تحمل ۲۰ سال حبس، جزای نقدی ۷۴ ضربه شلاق و عبدالغفور به تحمل ۱۰ سال حبس، پرداخت جزای نقدی و ۲۰ ضربه شلاق، غلام حیدر ناصری به تحمل پنج سال حبس جزای نقدی ۲۰ ضربه شلاق و نصیب الله به تحمل ۶ سال حبس جزای نقدی ۲۰ ضربه شلاق و ضبط کلیه ارز‌های مکشوفه محکوم شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.