مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی استان در شهرستان کبودرآهنگ در حال برگزاری است.

آغاز به کار جشنواره هنر‌های تجسمی استان در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام این خبر گفت: کبودراهنگ در روز‌های ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه میزبان هنرمندان استان همدان در جشنواره هنر‌های تجسمی است.

او ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر از شهرستان‌های استان در جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از داوری اولیه، تعداد افراد واجد شرایط شرکت در جشنواره به ۸۰ نفر رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع «جایگزین‌های فرهنگی رفتار‌های ناثواب عاشورایی» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان آثار خود را در دو بخش گرافیک و نقاشی ارائه کرده‌اند که فردا ۱۱ دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)، نفرات اول تا سوم هر بخش به همراه افراد قابل تقدیر، معرفی خواهند شد.

احسانی بیان کرد: کارگاه آموزشی گرافیک و نقاشی نیز در قالب جشنواره و با تدریس شهرام عظیمی یکی از هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود.

او  گفت: در آیین اختتامیه، یکی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان کبودرآهنگ در حوزه هنر‌های تجسمی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: شهرام عظیمی، فرید دولتی، بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو، فرزانه سروندی و ابراهیم نظری اعضای هیئت داوران جشنواره شانزدهم هستند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار