دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف برای دو هزار و ۵۲۱ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شده است.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای سطح دانش و بینش دانش آموزان، طلاب و دانشجویان تحت حمایت افزود: این دوره‌های آموزشی در زمینه‌های تحصیلی، ورزشی، قرآن و احکام، سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های هنری برگزار می‌شود.

ملک پور برگزاری اردو‌های آموزشی و زیارتی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان بیان و اضافه کرد: در ۹ ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۱ نفر از دانش آموزان، طلاب و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به اردو‌های زیارتی و آموزشی اعزام شده اند.

او ادامه داد: هدف از برگزاری اردو‌های زیارتی و آموزشی، تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت‌های کاربردی مددجویان است که دوره‌های اخلاق اسلامی، مهدویت، آموزش سبک زندگی دینی، فرزند پروری و مهارت‌های اجتماعی ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

ملک پور گفت: چهار هزار و ۵۶۴ دانش‌آموز و یک هزار و ۱۱۰ دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا و همچنین علوم قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار