کشتی گیر کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی موفق شد نشان برنز وزن وزن ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شورش آقایی کشتی گیر کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی موفق شد نشان برنز وزن وزن ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم را کسب کند.

رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی رده بزرگسالان کشور با حضور مدیعیان این رشته از روز یکشنبه هشت دی ماه در مرکز نمایشگاه‎های بین المللی بازار بزرگ ایران در تهران آغاز و تا ۹ دی ماه به طول انجامید.

برهمین اساس بیش از ۲۰۰ شرکت کننده از ۱۹ استان کشور شامل استان‌های کرمان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مازندران، کردستان، قزوین، مرکزی، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و خوزستان برای کسب عنوان برتری در ۶ وزن ۵۵ تا ۶۰، ۶ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰، ۹۰ تا ۱۰۰ و بالای ۱۰۰ کیلوگرم رشته کشتی پهلوانی با یکیدگر کشتی گرفتند.

شورش آقایی کشتی گیر سنندجی و نماینده استان در این رقابت‌ها موفق شد در وزن ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم جایگاه سوم و نشان برنز را خود اختصاص دهد.

گفتنی است، با اعلام فدراسیون کشتی کشور نفرات نخست اوزان ۶ گانه این مسابقات (۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و به اضافه یکصد کیلوگرم) سهمیه حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی که در روز‌های ۱۸ لغایت ۲۰ دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود را بدست می‌آورند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ورزش و جوانان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.