مدیران باشگاه استقلال برای پاسخگو نبودن به مسائل اخیر از دسترس خارج شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال از روز شنبه این هفته برای همکاری دوباره با آندره استراماچونی راهی قطر شدند تا بدین ترتیب بتوانند مذاکراتی را با وکیل مرد ایتالیایی داشته باشند تا پس از توافق روی بند‌های پیشنهادی با او قرارداد جدیدی را منعقد کنند.

البته هدف اصلی مدیران باشگاه استقلال بر این بوده تا بتواند در این مذاکره نهایی با برگ برنده به ایران باز گردند و هر طور شده استراماچونی را مجاب به حضور روی نیمکت آبی‌ها کنند، اما آنچه که شواهد نشان می‌دهد با گذشت ۳ روز از مذاکره گویا مدیران استقلال از دسترس خارج شده اند تا مذاکرات در فضایی کاملا مخفی پیش برود.

با این وجود استقلال در حالی باید این روز‌ها با آغاز تمرینات آماده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود که همچنان وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست. البته بعید نیست استقلالی‌ها حداقل تا آخر امشب خبری از مذاکرات موفقیت آمیز خود را منتشر کنند.


بیشتر بخوانید: جلسه ستاد بازی‌های آسیایی باشگاه استقلال برگزار شد


به هر ترتیب آبی پوشان پایتخت لیست آسیایی خود را بدون تایید نهایی سرمربی به فدراسیون فوتبال ارسال کردند چرا که فردا آخرین مهلت این امر محسوب می‌شود و از طرفی هم ساختمان باشگاه استقلال پس از حضور هواداران مقابل در این باشگاه چند روزی هست که رنگ اعضای هیئت مدیره را به خود ندیده و اکثر جلسات این نفرات در بیرون باشگاه برگزار می‌شود.

به هر ترتیب پس از انتخاب سرمربی استقلال، (استراماچونی یا هر گزینه داخلی دیگر) به زودی تغییراتی در بدنه هیئت مدیره باشگاه استقلال ایجاد می‌شود. قرار است پس از جدایی میر شاد ماجدی، امیر حسین فتحی و کامران منزوی هم با تایید وزارت ورزش و جوانان از استقلال کنار بروند تا جای خود را به افراد جدید بدهند. احتمال دارد خلیل زاده سرپرست فعلی باشگاه به همراه علی فتح الله زاده شاکله اصلی هیئت مدیره را تشکیل بدهند تا حداقل ۳ عضو جدید دیگر به این افراد ملحق شوند.

باشگاه استقلال حدود یک ماهی می‌شود که نیمکت تیمش رنگ سرمربی را به خود ندیده و به طور حتم این باشگاه در نیم فصل زمستانی در ترکیب بازیکنان و هیئت مدیره دستخوش تغییراتی می‌شود. البته اگر استراماچونی در این تیم ماندگار شود استقلالی‌ها دیگر به دنبال سرمربی جدیدی نخواهند رفت، مگر اینکه مذاکرات این بار هم در قطر به بن بست بخورد که در آن صورت باشگاه استقلال بسیار متضرر می‌شود.

با این وجود مدیران استقلال برای مذاکره با مرد ایتالیایی همچنان امیدوار و هواداران این تیم هم منتظر خبر خوش توافق نهایی با این مربی از سوی مدیران باشگاه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار