روز گذشته اخباری مبنی اجاره چهار طبقه از پردیس سینمایی آزادی برای بهره برداری سایر صنوف منتشر شد.

پرده‌برداری از ماجرای اجاره چهار طبقه پردیس سینمایی آزادیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بنیاد تعاون بسیج قرار است ۴ طبقه از پردیس سینمایی آزادی را در اختیار صنوف مختلف قرار دهد تا از آن برای استفاده‌هایی همچون مغازه طلافروشی، بوتیک لباس و همچنین فروش لوازم آرایشی استفاده شود.

پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یک منبع آگاه حکایت از این دارد که بنیاد تعاون بسیج چهار طبقه منفی یک، همکف، یک و دو پردیس سینمایی آزادی را یازده سال پیش و زمان ساخت این پردیس خریداری کرده و مالک آن شده؛ اما تا کنون خالی و بلا استفاده بوده است.

حالا پس از یازده سال قصد اجاره دادن این چهار طبقه به واحد‌های صنفی و مغایر با سینما را دارد؛ اما مالک مابقی این پردیس، حاضر است سهم بنیاد تعاون بسیج را به نرخ کارشناسی شده خریداری و به سالن سینما تبدیل کند.

ظاهراً این بنیاد تا کنون پیشنهاد را قبول نکرده و کماکان می‌گوید هدفمان اجاره دادن آن به دیگر صنوف‌ است و مذاکره‌ها همچنان ادامه دارد.

مالک فعلی بخش سینمای کنونی پردیس آزادی قرار است پس از خریداری سهم بنیاد تعاون، سالن‌های سینمایی را در چهار طبقه تعبیه کند و بهره وری فرهنگی از آن داشته باشد.

پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان برای اطلاع از جزئیات بیشتر اجاره پردیس آزادی به دیگر صنوف‌ از سوی بنیاد تعاون بسیج ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.