گوشی های تلفن همراه چگونه از اداره پست به سرقت رفت؟

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس آگاهی استان سارقان یک مرسوله پستی شامل ۱۶ دستگاه گوشی تلفن همراه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس آگاهی استان سارقان یک مرسوله پستی شامل ۱۶ دستگاه گوشی تلفن همراه شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جعفری افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مرسوله پستی شامل ۱۶دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک‌های مختلف و رجیستری شده از اداره کل پست استان هرمزگان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: این مرسوله پستی از اداره کل پست استان تهران به استان هرمزگان ارسال شده بود که در این اداره توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: با پیگیری‌های فنی به‌عمل‌آمده و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی تعداد ۱۰ نفر تحت عنوان خریداران اموال مسروقه و فروشندگان گوشی‌های مسروقه مورد شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شدند.

سردار جعفری گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهمان به خرید گوشی‌های مسروقه از یک خانم ناشناس اعتراف کرده و معترف شدند تمامی مبالغ حاصل از فروش گوشی‌های مذکور را به صورت وجه نقد به فروشنده داده و هیچ‌گونه مشخصاتی از فرد موردنظر در دسترس ندارند.

او افزود: با بررسی‌های میدانی و اقدامات پلیسی صورت گرفته در یکی از پاساژ‌های محل فروش گوشی تلفن همراه، عکس و مشخصات سه متهم اصلی شامل یک زن و دو مرد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هماهنگی قضایی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده به سرقت بسته پستی حاوی ۱۶ دستگاه گوشی تلفن همراه با کارتن مربوطه از داخل اداره پست مرکزی شهرستان بندرعباس با شیوه جلب اعتماد کارمندان اداره اعتراف کردند.

سردار جعفری افزود: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.