رییس حوزه هنری زنجان از نمایش تعداد ۱۰ عنوان فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری زنجان در موضوعات اخلاق اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی در هفته فیلم و عکس زنجان خبر داد.

نمایش ۱۰ فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر نعمتی رییس حوزه هنری زنجان گفت: حوزه هنری زنجان با همکاری نهاد‌های فرهنگی استان هفتمین هفته فیلم و عکس استان زنجان را در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نمایش فیلم بهمراه جلسه پرسش و پاسخ، برپایی نمایشگاه عکس و همچنین کارگاه آموزشی عکاسی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان را برگزار می‌نماید.

نعمتی؛ ادامه داد: شناسایی و جذب هنرمندان متعهد، ایجاد زمینه تبادل اندیشه و نظر، معرفی تولیدات برتر، ایجاد بستر مناسب برای نمایش تولیدات هنرجویان فیلمساز و عکاس و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده هنرمندان استان در عرصه فیلم، از اهداف این رویداد سینمایی در استان است.

او به نمایش تعداد ۱۰ عنوان فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری زنجان در موضوعات اخلاق اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی از ۹ لغایت ۱۱ دی ماه ۹۸ اشاره کرد و افزود: برنامه «قاب خاطره‌ها»، از دیگر برنامه‌های این رویداد است که در قالب اکران فیلم‌های منتخب چهار دهه گذشته به همراه جلسات پرسش و پاسخ فیلم‌های هنرجویی در این سه روز برنامه‌ریزی شده، برگزار خواهد شد.

نعمتی افزود: برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با رویکرد تولید و اشتغال و کارآفرینی، دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ در فرهنگسرای امام خمینی با ارائه گواهی به شرکت‌کنندگان، برگزاری فتوواک عکس زنجان در بازار قیصریه زنجان از ساعت ۹ الی ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه ۹۸ و برپایی نمایشگاهی از عکس هنرجویی در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی زنجان از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری این دوره از هفته فیلم و عکس استان است.

رییس حوزه هنری زنجان گفت: آیین اختتامیه هفتمین هفته فیلم و عکس استان بهمراه رونمایی از آثار تولیدی این حوزه در موضوع آسیب‌های اجتماعی و مراسم پاسداشت از تلاش‌های پرویز آزادی مدیر با سابقه که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۸ در سینما بهمن زنجان برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.