مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۸ پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۱۸ پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۶۸۳ میلیون ریال همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: ۱۷ مورد بند سنگی ملاتی با حجم عملیات ۴۵ هزارو ۶۹۳ متر مکعب در تمامی شهرستان‌های استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و پاسگاه حفاظتی آرپا تپه سی در منطقه فندقلو با حجم عملیاتی ۳۵۰ متر مربع با اعتبار ۵ هزار و ۱۳۹ میلیون ریال در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: امسال ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه به اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری به استان اردبیل اختصاص داده شده بود که تاکنون ۹۴ درصد از عملیات اجرای پروژه‌ها انجام شده است.

هدایت افزود: آبخیزداری مهم‌ترین راهکار برای مقابله با خشک‌سالی است و فراهم کردن زمینه رونق تولید، توسعه اقتصادی و اجتماعی، کنترل روان آب‌ها و تقویت سطح آب سفره‌های زیرزمینی از مزیت‌های اجرای طرح‌های آبخیزداری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.