مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه فاز ۳ طرح توسعه کانتینری بندر شهید رجایی جوابی قاطع و دندان شکن به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

طرح توسعه کانتینری بندر شهید رجایی جوابی قاطع به تحریم‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه فاز ۳ طرح توسعه کانتینری بندر شهید رجایی جوابی قاطع و دندان شکن به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

راستاد در نشست مشترک اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با پیمانکار، مشاور و عوامل اجرایی پروژه فاز سوم طرح توسعه کانتینری بندر شهیدرجایی افزود: این پروژه از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سازمان بنادر است که باید طبق برنامه زمانبندی اجرا شود و بخش‌های سه گانه آن در زمان تعیین شده مورد بهره برداری قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه این پروژه با توان ۱۰۰ درصدی متخصصان ایرانی در حال ساخت است، گفت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی و اسناد بالادستی برای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر سرعت بخشی به روند اجرای مراحل مختلف این طرح استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: مهمترین دغدغه ما در حال حاضر این است که به موازات بندرسازی و طرح توسعه خشکی، عملیات لایروبی حوضچه نیز سرعت گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.