رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران خدوم، اساتید رشته پرستاری و دانشجویان این رشته در خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

او با اشاره به فرا رسیدن پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت با سعادت بانوی شکیبایی، استقامت و شجاعت حضرت زینب کبری (س)، پیام رسان واقعه عاشورا و نامگذاری این روز فرخنده به نام پرستاران افزود: بی تردید پرستاران اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای برگرفته از ویژگی‌های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند، لذا این نامگذاری اقدامی به جا و در شأن پرستاران عزیز است.

شیرانی در ادامه از همه پرستاران و دست اندرکاران این عرصه در دانشگاه به دلیل زحمات صادقانه، دلسوزانه و انسانی تشکر و قدردانی نمود و برای یکایک این عزیزان صحت و سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار