رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشکین دشت گفت: در اثر حریق منزل مسکونی یک کودک چهار ساله بعلت استنشاق زیاد دود فوت شد.

حریق منزل مسکونی در مشکین دشت جان یک کودک چهارساله را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محسن شورگشتی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشکین دشت گفت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین در مورخ ۹۸/۱۰/۹ روز دوشنبه ساعت ۱۲:۴۰ یک مورد حریق منزل مسکونی اعلام‌شد که طی اذعان اطلاع دهندگان یک کودک خردسال حدود ۴ ساله در داخل منزل محبوس گردیده بود .

شورگشتی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه مرکزی ظرف سه دقیقه و ایستگاه شهرک بعثت در هفت دقیقه با چهار خودرو سنگین و نیمه سنگین به محل اعزام و سریعاً اقدام به ورود به ساختمان دچار طعمه حریق شده نمودند که متاستفانه یک کودک چهار ساله بعلت استنشاق زیاد دود و حرارت بالا فوت شده بود و تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان شد.

او  گفت: یک زن و شوهر نیز در طبقه دوم بر اثر دود بیش از حد محبوس شده بودند که پس از عملیات تهویه و باز کردن درب راه پله که قفل بوده است به محیط امن هدایت ‌و درنهایت نجات یافتند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشکین دشت  با اشاره به اینکه  علت اصلی حریق در دست بررسی است افزود: از شهروندان خواستار  رعایت نکات ایمنی هستیم  و اینکه به هیچ عنوان کودکان خردسال خود را در داخل خانه  تنها نگذارند  ، تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم .
انتهای پیام/ م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.