۳۰ شهید، جدیدترین آمار شهدای حمله آمریکا به حشد الشعبی

آمار شهدای حمله یکشنبه شب آمریکا به حشد الشعبی به سی نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: آمار شهدای حمله یکشنبه شب آمریکا به حشد الشعبی به سی نفر افزایش یافت.

بر این اساس، منابع آگاه عراقی اعلام کردند آمار زخمی‌ها این حمله نیز به بیش از پنجاه نفر افزایش یافته است. با توجه به وخامت حال برخی از زخمی ها، امکان افزایش مجدد آمار شهدا وجود دارد.

قرار است امروز سه شنبه در مراسمی باشکوه، شهدای این جنایت در بغداد تشییع شوند. گروه‌های مختلف عراقی در اقدامی هماهنگ حمله آمریکا را محکوم کردند و گردان حزب الله عراق از نیرو‌های امنیتی، نظامی و مردمی خواست خود را برای صفحه جدیدی از تاریخ و بیرون راندن دشمن آمریکایی از سرزمین عراق آماده کنند.

آمریکا یکشنبه شب در اقدامی تجاوزکارانه مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد.

این حمله آمریکا که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از نیروهای حشد الشعبی منجر شد، از سوی تمامی جریان‌های سیاسی و مقامات عراق و همچنین دیگر کشورها محکوم شده است.

در بیانیه پنتاگون ادعا شده که این حمله در پاسخ به حملات مداوم به پایگاه‌های منتسب به نیرو‌های آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
حشدالشعبی باید به عدد هر شهید و زخمی 10عدد نفر از ارتش سنتکام آمریکا را در برنامه تلافی جویانه که بحکم قصاص خون میباشد را عملی سازد تا ارتش سنتکام آمریکا درک کند و برایش تفهیم شود که هر یک نفر خون مقابل 10نفر خون تلافی میشود و بعبارتی:"" اگر یک موشک بزنند 10 موشک را دریافت میکنند""................
آخرین اخبار