اطلاعات جدید از زمان عرضه کراس‌اور الکتریکی فورد موستانگ Mach-E

طبق اطلاعات جدید، زمان زیادی تا عرضه کراس‌اور الکتریکی موستانگ Mach-E باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو فورد موستانگ به تنهایی یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در تاریخ صنعت خودروسازی محسوب می‌شود، یک خودرو پرقدرت، با اصالت، شرور و جذاب که هر کسی را عاشق خود می‌سازد. به طور حتم خبر تولید نسخه الکتریکی موستانگ اتفاقی بزرگ بود که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، در اواخر سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، این خودرو با نام Mach-E معرفی شد. یک کراس‌اور الکتریکی با حفظ تمام ویژگی‌های یک موستانگ واقعی که با سرعت به یکی از ستاره‌های نمایشگاه لس‌آنجلس تبدیل شد.

بسیاری از خریداران در همان نمایشگاه در طرف پیش فروش این خودرو ثبت نام کردند، اما این افراد برای دریافت خودرو خود باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانند. فورد اعلام کرد که تولید کراس‌اور Mach-E دو سال به طور می‌انجامد و البته با این وجود بسیاری در طرح پیش فروش ثبت نام کرده و هزینه‌های اولیه را نیز پرداخت کردند. حال با وجود آنکه یک سال تا تاریخ عرضه این محصول باقی مانده، انتشار برخی بروزرسانی‌ها در مورد این کراس‌اور جذاب، طرفداران فورد را راضی نگه می‌دارد.

اطلاعات جدید از زمان عرضه کراس‌اور الکتریکی فورد موستانگ Mach-E

طبق اطلاعاتی که به تازگی فاش شده، خریداران انلاین این محصول در فصل بهار می‌توانند به سایت فروشگاه فورد مراجعه کنند و آپشن‌های مورد نظر برای خودرو خود را انتخاب نمایند. پس از پرداخت هزینه‌های اضافی آپشن‌ها، در تابستان خط تولید فورد، ساخت موستانگ Mach-E را آغاز کرده و خودرو‌ها در فصل پاییز سال آینده برای انجام آزمایش‌های نهایی پیش از تحویل، به نمایندگی‌های فروش تحویل داده می‌شوند. از طرفی موستانگ Mach-E GT بعد از فروش نسخه اصلی و در بهار سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید.

اطلاعات جدید از زمان عرضه کراس‌اور الکتریکی فورد موستانگ Mach-E

موستانگ الکتریکی در نسخه‌های متفاوتی تولید می‌شود، بازه حرکتی انواع این خودرو از ۲۱۰ مایل تا ۳۰۰ مایل متغیر است. همچنین پیرانه‌های مختلفی برای آن نیز در نظر گفته شده که قدرت آن در پایین‌ترین مدل از ۲۵۵ اسب‌بخار آغاز و در بالاترین مدل به ۴۵۹ اسب‌بخار ختم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار