ساکا از عملکرد سرمربی جدید آرسنال تمجید کرد و اعلام کرد شیوه کاری او می‌تواند آرسنال را به اهدافی که دارد برساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بوکایو ساکا که در فصل جاری نامش را به عنوان سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه آرسنال ثبت کرد، با حضور مایکل آرتتا در این تیم، به موقعیتی بهتر دست یافته و در ۲ بازی که آرسنال تحت هدایت آرتتا به میدان رفته، در ترکیب اصلی توپچی‌ها قرار گرفته است.  

ساکا که در دیدار برابر بورنموث و چلسی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت، به تمجید از عملکرد سرمربی جدید آرسنال پرداخت و گفت: آرتتا از آرسنال و بازیکنان تیم درک درستی دارد و یک استراتژی واضح برای کار کردن دارد. ما می‌دانیم که آرتتا می‌خواهد چگونه بازی کنیم و از همکاری با او هیجان زده هستیم.


بیشتر بخوانید: نگرانی گواردیولا پس از جدایی آرتتا


مدافع جوان آرسنال در ادامه گفت: آرتتا چیز‌های کوچکی به ما یاد می‌دهد که پیش از آن نمی‌دانستیم. او قصد دارد همین نکات کوچک را در استراتژی کاری خودش جای دهد و ما به عنوان بازیکنان تیم می‌توانیم ببینیم که شیوه کاری او جواب می‌دهد.  

ساکا افزود: شاید یک چیز کوچک که از آرتتا یاد گرفتم این باشد که وقتی هیچ کسی من را پرس نمی‌کند نیازی نیست توپ را پاس دهم، بلکه باید پا به توپ به سمت جلو حرکت کنم و هنگامی که بازیکن حریف به سمتم آمد، توپ را به کسی که آزاد است یا پرس کمتری روی او وجود دارد، پاس بدهم.


بیشتر بخوانید: انتقاد بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال


او گفت: آرتتا شیوه کاری و فلسفه خاص خودش را دارد. او درباره جا انداختن فلسفه کاری خودش در آرسنال و این که باید سعی کنیم تا آرسنال را به مسیری که باید در آن قرار بگیرد برسانیم، صحبت می‌کند. به اعتقاد من، باید بازی‌ها را ببریم و جام‌ها را درو کنیم. من فکر می‌کنم سرمربی جدید می‌تواند ما را به این هدف برساند و می‌داند که چگونه باید این کار را انجام دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار