نخستین نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، با حضور ٥٢ شرکت فناور و ٢٠ شرکت دانش بنیان به منظور عرضه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های فنی و دانش محور تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در این حوزه امروز در عسلویه کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه تا دوازدهم دی در محل دائمی نمایشگاه‌های پارس برپا خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت:  در این نمایشگاه بستر لازم برای برقراری ارتباط میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فناورانه و بهره برداران فراهم می‌شود.

سعید زرین فر بیان کرد:  از کسب و کار‌های نوین در حوزه فناوری اطلاعات حمایت می‌کنیم.

این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، معاونت نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرمانداری عسلویه مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس، پارک علم و فناوری خلیج فارس، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه دیجیتال و هوشمندسازی و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برگزار شده است.

تقویت و به روز رسانی سامانه‌های حراست و امنیت صنعت نفت و گاز بر پایه فناوری‌های دانش بنیان، ارتقای سطح علمی و تلاش برای بومی سازی تجهیزات و فناوری‌ها، حمایت از نوآوری‌ها و توسعه فرهنگ خود ایمنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تفاهم‌نامه ایجاد مرکز آموزش هوا - فضای صنعت نفت میان شرکت مهارت گستر لیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد و جدید‌ترین هواپیمای فوق سبک وارداتی کشور به منظور پایش‌های هوایی در مناطق صنعتی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.