مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: سلامتی مهدی تاج در خطر است و او در چند وقت اخیر با فشار‌های زیادی رو به رو بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهدی تاج جانباز بود و از جانش برای فوتبال مایه گذاشت. این جانبازی تاج به گونه‌ای بود که هر گاه در مرکز ملی بود، ابتدا به ایفمارک می‌رفت و تست آمادگی می‌داد. یک بار که با هم به پل طبیعت رفته بودیم، او نمی‌توانست پایین بیاد و در این مدت فشار زیادی به او آمده بود.

او افزود: انواع و اقسام فشار‌ها روی تاج بود. نمی‌توانستیم ارز را منتقل کنیم و تمام مربی‌های خارجی ما به مشکل خوردند. به تاج فشار آورده بودند که باید از مجلس برای انتقال پول مجوز بگیرد. شرایط به‌گونه‌ای بود که باید چمدان پول را انتقال می‌دادیم و حتی در قضیه انتقال پول استراماچونی به ایتالیا به مشکل خورده بودیم و فشار زیادی به تاج آمده بود.

زمان آبادی ادامه داد: حمله قلبی تاج برای بار نخست در ترکیه رقم خورد و بعد از آن هم او دائم تحت فشار بود و نمی‌توانست در مکان‌های مهم حضور پیدا نکند. هیئت رئیسه می‌تواند یک سرپرست برای فدراسیون انتخاب کند و مشکلات گفته شده برای انتخاب رئیس بعدی است.


بیشتر بخوانید: کفاشیان: هیئت رئیسه و مجمع باید درباره جانشین تاج تصمیم بگیرند


مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیئت دولت باید اساسنامه فدراسیون را تصویب کند و اگر این اساسنامه تصویب شود، تمام این مشکلات حل خواهد شد. فکر می‌کنم اساسنامه فدراسیون فوتبال ۵ ماهی است برای هیئت دولت ارسال شده، اما اساسنامه سایر فدراسیون‌ها که دیرتر از فدراسیون فوتبال ارسال شد، تصویب شده است. دلیل تصویب نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال، نقطه نظراتی است که فیفا درباره فدراسیون فوتبال دارد و صحبت درباره آن متوقف شده است، اما اگر تصویب شود، تکلیف بازنشسته‌ها مشخص می‌شود.

زمان آبادی در خصوص سلامتی تاج گفت: فرزندان تاج از ما خواسته اند که به تاج بگوییم کم‌تر کار کند، زیرا برای سلامتی او ضرر دارد. ما هم بار‌ها به او گفتیم که وضعیت جسمانی وی حالت مطلوبی ندارد و باید مراقب جانش باشد، زیرا جانش در خطر است. پزشک به او گفته بود کمتر کار کند و پول کم‌تر بگیرد، اما تاج گفته بود که من اصلا پولی نمی‌گیرم.

وی در پایان در مورد شرایط ویلموتس و مشکلات تیم ملی گفت: از زمانی که ورزش ما وزارتخانه‌ای شد و مجلس ما هم تصمیم گرفت بر اساس مصوبه نظارتی، دخالت کند و این دخالت‌ها سلیقه‌ای است. اظهارنظرها، مطبوعات و فشار‌های مالی باعث می‌شود که یک نفر مثل تاج جانش به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار