بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس گفت: در روز‌های سخت تنها خانواده و دوستانم با تشویق هایشان کمکم کردند.

جهانبخش: تنها دوستان و خانواده ام در شرایط سخت تشویقم کردند/ در برایتون می‌مانمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که سريعترين گل تاريخ این باشگاه را به ثمر رساند، در پاسخ به این سوال که آیا  در تیم برایتون ادامه دهد یا خیر عنوان کرد: چرا که نه! دوست دارم در برایتون بمانم. من اینجا هستم و برای هیچ چیزی برنامه ریزی نکرده ام و با کسی هم حرفی نزده ام. اما باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.

او ادامه داد: صادقانه درباره جدایی حرفی به میان نیامده است. من هم نمی‌دانم آینده چه چیزی را برای من رقم خواهد زد. هر بازیکنی دوست دارد به طور منظم در ترکیب قرار بگیرد.

جهانبخش تصریح کرد: به عنوان یک بازیکن فوتبال باید بپذیرم که این شغل من است. من به عنوان بازیکن دوست دارم در هر بازی به میدان بروم، اما همه چیز به تصمیم سرمربی بر می‌گردد. در هر حال سخت است که یک بازیکن در همه حال از لحاظ روحی و روانی خود را در شرایط ایده آل نگه دارد. ۲ هفته خیلی سختی از همه لحاظ من و خانواده ام تجربه کردیم که برای من هضم این روز‌ها بسیار مشکل بود.

بازیکن تیم ملی ایران افزود: انتظار این روز‌ها را نداشتم. از نظر آماری فصل گذشته اصلا خوب نبودم. نه در مسابقات آسیایی به دلیل مصدومیت  به میدان رفتم و نه در این فصل زیاد به کار گرفته شدم. وقتی سرمربی با تفکرات جدیدی پا به یک تیم می‌گذارد کمی هضم شرایط را دشوار می‌کند، اما من تمام تلاشم را کردم تا شرایط جدید را بپذیرم. اما در هر صورت تابع تصمیمات سرمربی ام هستم.

جهانبخش در انتها عنوان کرد: من با دوستان صمیمی و خانواده ام، کسانی که بیش از هر کسی قابل اعتماد هستند صحبت کردم. تنها آن‌ها بودند که در روز‌های سخت و آسان با من بودند. آن‌ها همیشه مرا در هر حالتی تشویق کردند تا پا پس نکشم.


بیشتر بخوانید: اولین گل لژیونر فوتبال ایران در انگلیس + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار