دیدار و نشست صمیمی یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه، نجفی مدیرکل راهداری، احمدی مدیرکل بحران، با راهدارن شهرستان سوادکوه در راهدارخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده مازندران در گفتگو گفت:معمولا از اول دی ماه آمادگی راهداران آغاز می‌شود، اما به خاطر برف و سرمای آبان ماه از ۲۴ آبان ماه راهداران در راهداراخانه‌ها مستقر شدند.

او با بیان اینکه ۳۵۰ نفر در راهدارخانه‌های مازندران مستقر هستند افزود:۲۵۰ دستگاه راهداری (برف روب، نمک پاش، نمک خور، لودر، بلدوزر) در قالب ۳۳ اکیب ثابت و سیار در ۲۲ راهدار خانه استان مستقر هستند.

نجفی گفت: از ۱۰۷۰۰ کیلومتر راه در استان ۳۷۰۰ کیلومترآن برف گیر می‌باشد در این ۳۷۰۰ کیلومتر ۱۳ گردنه در مازندران وجود دارد که ۷۰۰ کیلومتر طول این گردنه‌ها است.

او افزود: در پایان هر ماه حقوق راهداران و کارکنان رسمی پیمانی و غیر رسمی پرداخت می‌شود و هیچ فرقی بین نیرو‌های رسمی و پیمانی ندارد.

مدیر کل راهداری از خانواده‌های راهداران که دوری از سرپرست خانواده و همسران آن‌ها نیز مشکلات راهداران را تحمل می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

مسئولان به پاس تلاش شبانه روزی راهداران، فعالان پرتلاش این عرصه در سهولت عبور ومرور و عملکرد مطلوب  از راهداران محور سوادکوه تجلیل و قدردانی کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.