رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تجسمی استندآپ کمدی با موضوع مقابله با بیماری کرونا ویروس ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رضا رفیعی رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ملی در استان و دیگر استان‌ها آموزش، آگاهی، اطلاع رسانی، ارتباط صحیح با مردم و برقراری آرامش عمومی با محوریت شکست بیماری کرونا ویروس است.

او افزود: این جشنواره ملی به همت انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار خواهد شد.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالان عرصه‌های فرهنگ و هنر کشور و این استان می‌توانند نقش تأثیرگذاری در اعتلای دانش و مهارت اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس ایفا کنند.

رفیعی عنوان کرد: حجم آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید بین ۵۰ ثانیه تا سه دقیقه بوده و قابلیت انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد.

او ابراز داشت: متقاضیان شرکت در این جشنواره ملی باید آثار خود را در قالب فایل به آدرس واتساپ ۰۹۱۷۶۶۱۲۲۸۷ انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به نام رضا رفیعی ارسال کنند.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید با در نظر گرفتن معیار‌های علمی و هنری، ظرفیت فرهنگ عمومی و جنبه‌های آموزشی باشد.

رفیعی اظهار داشت: در آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید از نماد‌ها و نشانه‌هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را به مخاطبان القا کرده و ترغیب مردم به رعایت بهداشت فردی و آگاهی بخشی جمعی را به همراه داشته باشد.

او افزود: کنار یا زیر آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید نام هنرمند و انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به همراه هشتک «کرونا را شکست می‌دهیم» نوشته شود.

رفیعی بیان کرد: شرکت در این جشنواره ملی به هیچ وجه محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی را ندارد.

او عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار ارسالی به این جشنواره ملی به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح جشنواره اهدا می‌شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.