شهردار سیرجان گفت: طی یک ماه آینده به صورت رسمی از پایانه مسافربری سیرجان به عنوان بزرگترین طرح در جنوب شرق کشور بهره برداری خواهد شد.

سیرجان آماده بهره برداری از بزرگترین پایانه مسافربری جنوبشرق کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا سروش نیا شهردار سیرجان گفت: پایانه مسافربری در حوزه سیستم حمل و نقل کشور نقش مهمی در عملکرد آن ایفا می‌کند و با توجه به این نقش مهم پایانه و هزینه‌های کلان برای طراحی و احداث آن، تعیین مکان مناسب پایانه مبتنی بر عوامل مشخص و مورد نظر با استفاده از شیوه‌های عملی اهمیت بسزایی دارد.

او افزود: این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و غرفه‌ها طی هفته آتی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

شهردار سیرجان بیان کرد: پایانه نخستین مکانی است که یک گردشگر و مسافر وارد شهر می‌شود و ذهنیت آن مسافر نسبت به یک شهر در همین پایانه ورودی شهر شکل می‌گیرد و به همین دلیل وجود و زیبایی بصری پایانه و وجود امکانات مناسب در آن ضروری دانستیم.

سروش نیا تصریح کرد: پایانه مسافربری بعثت در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع ساخته شده که دارای امکاناتی از قبیل نمازخانه، استراحتگاه رانندگان، سالن انتظار، سرویس بهداشتی، باجه پستی، انتظامات، تجاری، گیشه فروش بلیط، اتاق مدیریت تعاونی، آبدارخانه، لابی، انبار، کافی شاپ و رستوران و اداری احداث و بزودی به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: با ساخت این پایانه، ناوگان مسافری و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری ساماندهی می‌شوند و مسافران از امکانات و آسایش بیشتری برخوردار و از بار مشکلات حمل و نقل شهر کاسته خواهد شد.

پایانه مسافربری، گامی موثر درزمینه توسعه حمل و نقل شهرستان سیرجان محسوب میشود و ظرف یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
انشالله عملی بشه