فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲ تن و ۶۰۲ کیلو تریاک در محور کرمان –باغین طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت:در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد فردی که با همکاری یکی از همدستانش به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع محموله‌های مواد مخدر فعالیت دارد، قرار است مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور خریداری و پس از دپو و جاسازی آن در داخل تانکر حمل سوخت مواد نفتی، محموله را به استان‌های البرز و تهران منتقل کند.

او گفت: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران پلیس به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو کامیون مورد نظر در محور "کرمان-باغین" مشاهده شد.

فرمانده نیروی انتظامی البرز افزود: ماموران خودرو را تحت نظر قرار دادند که راننده متوجه حضور ماموران شده و قصد فرار داشت که با شلیک چند تیر هوایی و پس از طی مسافت حدود ۵ کیلومتر، خودرو را به سمت جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده و پس از توقف کامیون، هردو متهم دستگیر شدند.

سردار محمدیان گفت: کامیون به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل و در بازرسی از تانکر، ۲ تن و ۶۰۲ کیلو تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در ابتدا و انتهای تانکر جاساز شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.