نمایشگاه انفرادی پوستر مصلح ولیدی پاک با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی با حمایت حوزه هنری کردستان درگالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طی مراسمی شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان، نمایشگاه پوستر مصلح ولیدی پاک در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند محسوب می‌شود تعداد ۲۸ پوستر اجتماعی از دریچه‌ی فرهنگ عمومی در راستای دغدغه‌های اجتماعی که به نظر گرافیست در خطر بی توجهی و فراموشی می‌باشند به منظور یادآوری و توجه اجتماع به نمایش گذاشته می‌شود.

ولیدی پاک در این نمایشگاه موضوعاتی اجتماعی از جمله محیط زیست، کودکان، سالمندان، معلولین، صلح، ترافیک و…که نیازمند توجه و مراقبت می‌باشد در قالب پوستر با تکنیک فتو گرافیک (بهره گیری از عکس و متن) را به مدت یک هفته در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌دهد.

این نمایشگاه از هشتم تا ۱۴ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر از ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

مصلح ولیدی پاک، متولد ۱۳۵۱ سنندج، کارشناس گرافیک (پوستر و نشانه) ۱۳۹۵ دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی سنندج است که از سال ۱۳۷۱ با تبلیغات محیطی فعالیت هنری خود را آغاز نموده و در این مدت ضمن شرکت در چندین نمایشگاه گروهی طراحی پوستر برنامه‌های مختلف هنری را نیز به انجام رسانده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.