نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حماسه ۹دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که با تمام وجود خود برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

حماسه ۹دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صبح امروز با حضور  نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان  وامام جمعه زاهدان، رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، پرسنل سازمان جهادکشاورزی استان وادارات وابسته سازمان روز نهم دیماه که در تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان روز بصیرت نام گذاری شده گرامی داشته شد.

حجت السلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در این مراسم با اشاره به سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹دی ماه ۱۳۸۸که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شودگفت:حماسه ۹دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که با تمام وجود خود برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و با صدای رسا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

محامی افزود: در این روز تاریخی ملت بصیر ایران اسلامی، حماسه ای دیگری خلق و دشمنان خدا و دینش را مأیوس واستحکام هر چه بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم  کردند.

امام جمعه زاهدان از آحاد ملت ایران اسلامی خواست هشیارانه تمامی ترفند های فتنه انگیز دشمنان را رصد و با همدلی وهم افزایی وهمگام با مسئولان وحفظ آرامش جامعه را به سوی تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان هم  در این مراسم با اشاره به توانمندی های استان در تولیدمحصولات زراعی و باغی ،دامی وشیلاتی گفت مهم‌ترین مشکل بخش کشاورزی محدودیت منابع آبی است.

زورقی افزود : طرح‌های بزرگی جهت ارتقای تولید در سطح استان در حال اجرا ست.

او  تصریح کرد:  با بهره‌گیری از آب دریا درجنوب استان واجرای گلخانه‌ وسایبان می‌توانیم نیاز کشور به میوه های گرمسیری را تامین کنیم .

زورقی گفت :در حال حاضر ۶۸۰۰هکتار گلخانه در سواحل مکران در حال ساخت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار