مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از راه‌اندازی بازارچه لوازم دست دوم در کرمان خبر داد.

عرضه کالای دست دوم در بازارچه کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمود ایرانمنش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به نیاز هر شهر به بازارچه لوازم دست دوم و همچنین وجود اینگونه بازارچه‌ها در اکثر شهر‌های کشور، گفت: نبود اینگونه بازارچه در کرمان احساس می‌شد، زیرا اکثر افراد علاقه دارند که کالا‌ها و لوازم دست دوم به‌خصوص لوازم منزل خود را تعویض کرده و در جایی به فروش برسانند.

او با بیان اینکه در مقابل افرادی نیز هستند که به دنبال یک کالا و وسیله‌ی خاصی هستند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند آن را تهیه و خریداری کنند که راه اندازی اینگونه بازارچه‌ها کمک زیادی به مردم خواهد کرد گفت: به زودی و طی هماهنگی با شهردار کرمان، زمین این بازارچه، مشخص و این اقدام در قالب شب بازار انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان اظهار کرد: راه اندازی بازارچه لوازم دست دوم یکی از وظایف این سازمان است که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار