وحشت آمریکایی‌ها از اقدام تلافی‌جویانه الحشد‌الشعبی؛

آمریکا کارکنان سفارت خود در بغداد را از این سفارتخانه خارج کرد

در پی عملیات نظامی متجاوزانه آمریکا علیه مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق، سفارت آمریکا در بغداد، وارد بالاترین سطح هشدار شد.

آمریکا سفارت خود در بغداد را تخلیه کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، آمریکا ده‌ها نفر از کارکنان سفارت خود در بغداد را از این سفارتخانه خارج کرد.

در پی عملیات نظامی متجاوزانه آمریکا علیه مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق، سفارت آمریکا در بغداد، وارد بالاترین سطح هشدار شد.

برخی منابع الحدث ادعا کردند خروج کارکنان سفارت آمریکا در بغداد در چند روز گذشته و قبل از حمله به مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق بوده است.

آمریکا شب گذشته مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بلافاصله پس از این حمله، ضمن صدور بیانیه‌ای تأیید کرد که یکی از زیر مجموعه‌های اصلی «الحشد الشعبی»، یعنی مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق، که در مرز عراق و سوریه قرار گرفته مورد حمله نیروی هوایی این کشور قرار گرفته است. در بیانیه پنتاگون ادعا شده که این حمله در پاسخ به حملات مداوم به پایگاه‌های منتسب به نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفته است. این بیانیه هدف قرار گرفتن مجموعا پنج نقطه را تایید کرده، این پنچ موضع، سه نقطه در داخل مرزهای عراق و دو موضع در داخل مرزهای سوریه را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
قدر ایران خودمونو بدونیم که انقدر بی در و پیکر نیست که یکی بیاد بمباران کنه بره اون هم بدون ترس...
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
اگه قبل ازیورش وحشیانه به مردم عراق این احتیاط رونکرده باشه که خیلی خیلی ریسک کرده، احتمالاً این نیروهای متخاصم ایالات متحده اون شب یه مقدارزیاده روی کرده بودن!!!!!!!!! ودستور حمله دادند! چون همه شبکه ها اعلام کردند خود آمریکا با یک تاملی اعتراف کرد!!!
آخرین اخبار