مراسم کلنگ زنی چند پروژه و همچنین بازدید از روند اجرایی بعضی از طرح‌های در دست اجرا شهرستان سروستان در سفر یک روزه استاندارفارس به این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حاشیه این سفر با اشاره به اینکه این سفر با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سروستان انجام شده است، افزود: پس از ارائه گزارش‌هایی در خصوص وجود نقطه‌ای حادثه خیز در دو راهی مومن آباد امروز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح مومن آباد به خاوران آغاز شد.

او افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که امیدواریم در زمان بندی مشخص شده به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در این سفر در مراسم کلنگ زنی ۶ زمین چمن حضور یافت. اعتبار اجرای این پروژه نیز ۲ ونیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رحیمی همچنین از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان سروستان از جمله مجتمع اداری، استخر ورزشی و تقاطع غیر هم سطح مقابل دانشگاه آزاد نیز بازدید کرد.

با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم

رحیمی همچنین در جلسه دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان سروستان با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های نوین در گره گشایی از مشکلات کشور افزود: تخریب و سیاه نمایی ها هیچ جایگاهی در نزد ما ندارد و این روش نتیجه ای برای مردم نیز ندارد.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به شرایط اخیر کشور در حوزه اقتصاد افزود: مشکلات اقتصادی پیوست تصمیمات سیاسی است و این سلسه مراتب در جبهه های مختلف قابل ارزیابی است.

او با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در تحلیل شرایط کشور گفت: شرایط پیچیده ای گریبان گیر کشور است و مدیریت در این ایام بسیار دشوار است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی مردم، گفت: تحریم های ظالمانه از کوچکترین تا بزرگترین آحاد جامعه را هدف گرفته است.

او با اشاره به استعدادهای قانون اساسی در آزادی عمل مردم، اظهار داشت: مردم تعیین کننده آینده سیاسی خود هستند و در این بین انتخابات سرنوشت سیاسی ما را رقم خواهد زد.

رحیمی با بیان اینکه برخی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام و دولت هستند خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم سبب افزایش مشارکت سیاسی خواهد شد و ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم و از محل همین انتخابات کیفیت و کمیت آینده کشور رقم می‌خورد.

او، عدم توجه به وعده های پوشالی را از مهمترین آیتم های انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حوزه اختیارات هر قوه معین کننده سطح توقعات و وعده های نامزدها است و در همین راستا مردم انتخاب بهتری از میان نامزدها خواهند داشت.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از توان اجرایی نخبگان شهرستان سروستان تاکید کرد: می توان از محل حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار