مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: یک دوره اردوی جهادی در راستای مقابله با مخاطرات طبیعی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

جوندگان موذی به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه   گفت: یک دوره اردوی جهادی با حضور نیروهای بسیجی شهرستان سرپل ذهاب و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در راستای مقابله با مخاطرات طبیعی طرح مبارزه با جوندگان مضر در منطقه دشت ذهاب در شهرستان سرپل ذهاب انجام گرفت.

مهرابی اضافه کرد: در این اردوی جهادی که به مدت دو روز در دی ماه امسال در منطقه دشت ذهاب برگزار شد، ۲۴ نفر از نیروهای بسیجی به لانه کوبی و طعمه‌گذاری جوندگان مضر در سطح هشت هکتار پرداختند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: قبل از برگزاری این اردوی جهادی، یک دوره آموزشی کوتاه مدت در قالب روز مزرعه با عنوان خسارت جوندگان مضر در مزارع و نحوه مبارزه با آنان با حضور بسیجیان مذکور و کشاورزان منطقه  برگزار شد و سپس هر کدام از افراد حاضر اقدام به لانه کوبی سطح مزرعه پرداختند و در روز بعد هم اقدام به طعمه گذاری در سوراخ‌های فعال کردند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.