نایب رئیس شورای نیرو‌های ائتلاف انقلاب در استان کرمانشاه گفت: بزرگان جریان انقلابی به این نتیجه رسیدند که نیرو‌های انقلابی باید باهم صورت منسجم کار کنند و برای رسیدن به یک هدف مشترک که نجات مجلس از وضعیت کنونی بود تلاش کنند.

نیرو‌های انقلابی به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دودمان نایب رئیس شورای نیرو‌های ائتلاف انقلاب در استان کرمانشاه   گفت: ملت ایران در چهل سال بعد از انقلاب هر قدمی که برداشته یا به پیروزی رسیده یا تجربه‌ای بزرگ که زمینه ساز پیروزی‌های بعدی بود را کسب کرده است.

او  یکی از تجارب بسیار بزرگ ملت ایران را فهمیدن این موضوع دانست که راه حل تمامی مشکلات در داخل کشور است و مسیر پیشرفت کشور از مسیر جوانان مومن و متعهد انقلابی می‌گذرد.

دودمان تشکیل ائتلاف نیرو‌های انقلابی را حاصل طی کردن یک مسیر چند ساله عنوان کرد و گفت: تصمیم گرفتیم به جای حرکات جزیره‌ای به یک حرکت سیستماتیک در بدنه و مدیریت جریان انقلابی دست بزنیم.

نایب رئیس شورای مرکزی نیرو‌های ائتلاف انقلاب در استان کرمانشاه افزود: بزرگان جریان انقلابی به این نتیجه رسیدند که نیرو‌های انقلابی باید باهم صورت منسجم کار کنند و برای رسیدن به یک هدف مشترک که نجات مجلس از وضعیت کنونی بود تلاش کنند و مجلسی ایجاد کنند که در راس همه امور باشد.

او  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر نقش جوانان،بیان کرد: یک رویکرد جوان گرایانه در این شورا وجود دارد که ما محسنات آن همچون تفکر، ایده و استراتژی‌های نویی را که توسط جوانان ارائه می‌شود و کار‌ها را به پیش می‌برد، به خوبی می‌بینیم.

دودمان ادامه داد: کوشیده‌ایم انتخاب کاندیدا‌های انقلابی انتخابی از پایین به بالا باشد و مردم هر منطقه‌ای کاندیدای مومن و انقلابی را شناسایی کنند و اگر لازم شد از مردم نظرسنجی به عمل آید.

او  تاکید کرد: بزرگان جریان انقلابی به یک همدلی رسیده‌اند و خود را ملزم می‌دانند به نتیجه شورا گردن نهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.