امام جمعه کنگاور گفت: گودین تپه با قدمت چند هزارساله و حمام های تاریخی کنگاور، نیازمند توجه جدی استاندار و مسئولان استانی میراث فرهنگی است.

گودین تپه به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام علی محمد لروند  با تاکید بر اینکه معرفی و اطلاع رسانی مناسب معبد آناهیتا باید در دستور کار میراث فرهنگی و پایگاه ملی معبد آناهیتا قرار گیرد، بیان داشت: این بنای تاریخی به عنوان بزرگترین ظرفیت و پتانسیل شهرستان می تواند سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب خود کند و رونق اشتغال را به همراه داشته باشد.

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه گودین تپه سابقه چندین هزار ساله کنگاور را به رخ جهانیان می کشد، بیان داشت: در جهت حفاظت از تپه تاریخی گودین که از قدیمی ترین مناطق تمدن بشری محسوب می شود و همچنین دیگر محوطه های تاریخی، باید مردم محلی را از وجود این داشته های فرهنگی مطلع و نحوه حفاظت از آنها را از طریق جلسات حضوری و فضای مجازی آموزش داد.

حجت الاسلام لروند، میراث فرهنگی را یکی از حساس ترین سازمان های کشور خواند و افزود: حساسیت این نهاد به دلیل حفاظت از میراث ملی و معنوی و آثار تاریخی ما است.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.