مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از احیای ۱۳ دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شهاب حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۱۳ دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی استان تعیین تکلیف و احیا شد.

شهاب حیدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دفاتر که اعتبار مجوز فعالیت آن‌ها منقضی شده بود، برای ادامه فعالیت‌های خدمت‌رسانی و همچنین دسترسی مجدد به شبکه‌های مرتبط نیاز به تعیین تکلیف و تمدید مجوز داشتند.

او ادامه داد: یکی از راه‌های رشد و توسعه استان بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است و دفاتر پیشخوان با هدف توسعه و افزایش نقاط دسترسی به خدمات و همچنین جلوگیری از تردد مردم به ادارات به‌صورت پراکنده ایجادشده‌اند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ادامه داد: این دفاتر با برنامه‌ریزی مناسب و همچنین برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی، نقش موثری در تسهیل خدمت‌رسانی به مردم و همچنین کسب درآمد بیشتر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهند داشت.

حیدری تحقق دولت الکترونیک را یکی از اهداف مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: دفاتر پیشخوان، ایجاد، توسعه و تحقق این هدف را سرعت بخشیده‌اند که در این زمینه مشکلاتی ازجمله واگذاری و برون‌سپاری خدمات از طرف دستگاه‌های اجرایی به این مراکز وجود دارد.

او تصریح کرد: با توجه به بند ۶۷ و ۶۸ قانون برنامه ششم توسعه، ضرورت تسریع در تصمیم‌گیری‌های لازم توسط سازمان امور استخدامی کشور نقش مهمی دارد و همچنین تفاهم با سایر وزارتخانه‌ها توسط این سازمان جهت برون‌سپاری خدمات باید در دستور کار قرار گیرد که این موضوع می‌تواند فشار‌های اقتصادی این مجموعه را کاهش دهد.

مجوز فعالیت ۲۴۳ دفتر پیشخوان در لرستان صادر شده است.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.