تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک + فیلم

مراسم تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک برگزار شد.

تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی از آموزشیاران و معلمان نهضت سوادآموزی سراسر استان تهران در شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

علیرضا نخعی معاون آموزش نهضت سوادآموزی کشور ضمن تشکر از همه معلمان نهضت سوادآموزی در این مراسم گفت: همه امکانات فراهم است تا افرادی که از داشتن نعمت سواد محروم هستند در کلاس‌های نهضت شرکت کنند و با سواد شوند که این موضوع فقط همت این عزیزان را می‌طلبد.

نخعی گفت: از نهاد‌های مردمی در روستا‌ها و بخش‌های سراسر کشور می‌خواهیم این عزیزان را تشویق و راهنمایی کنند تا آن‌ها بیایند و از این نعمت بهره‌مند شوند.

رضا اصلانی معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران هم در این مراسم بیان کرد: با چاپ کتاب به صورت متمرکز برای اصناف شهرستان‌های ملارد و شهریار امکان استفاده از کلاس آموزش را فراهم آوردیم تا این عزیزان بتوانند در کنار کار روزانه هم بخوانند وهم بنویسند.

اصلانی گفت: در استان تهران ۱۵ شهرستان درگیر طرح آموزش هستند که تا امروز نتایج خوبی را نیز کسب کردند که از جمله این شهرستان‌ها می‌توانیم به پاکدشت اشاره کنیم که نرخ بیسوادی در ان نزدیک به صفراست.

غلامرضا بختیاری رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک نیز گفت: امروز از ۴۳ آموزشیار نهضت سوادآموزی از ۲۱ منطقه این استان تجلیل بعمل آمد تا بتوانیم گوشه‌ای از ایثار این عزیزان را جبران کنیم.

در استان تهران ۹۰ هزار بیسواد وجود دارد که در حال حاضر ۲۵ هزار نفر از آنان در کلاس‌های نهضت سوادآموزی شرکت کردند که نشان دهنده کاهش ۳۰ درصدی نرخ بیسوادی در آینده نزدیک این استان است.


بیشتر بخوانید: از چاله آلودگی هوا به چاه آلودگی مجازی/ آموزش تلگرامی، ایده برخی مسئولان برای درمان مشکل تعطیلی مدارس + صوت 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.