فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان اردبیل خبر داد.

سید شاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مرزبانان استان اردبیل، نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر در مرز شهرستان گرمی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و از این قاچاقچی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: قاچاقچی مواد مخدر بعد از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شد تا پرونده این قاچاقچی تشکیل و رسیدگی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از برخورد جدی مرزبانی استان اردبیل با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و افزود: در این زمینه اقتدار همه‌جانبه وجود دارد و با قاچاقچیان با جدیت برخورد می‌شود.

اسمعلی تصریح کرد: با توجه به این که استان اردبیل از استان‌های مرزی کشور است در این زمینه مرزبانان شبانه‌روز برای حفاظت از مرز کشورمان تلاش می‌کنند و در این رسالت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

او بیان کرد: مرزبانان استان اردبیل در جای جای مرز استان مستقر شده‌اند و از مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند چرا که این امر برای آن‌ها بسیار مهم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار