رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: بخش ویژه (VIP) مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با هزینه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به منظور ارتقای خدمات بهداشتی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در آیین افتتاح بخش ویژه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با اشاره به اینکه بهره برداری از این بخش ظرف مدت یک ماه انجام شد، گفت: زیربنای بخش ویژه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان ۹۵۰ متر مربع است.

او با اشاره به اینکه این بخش به ۱۶ تخت مجهز است، افزود: افراد با بیماری‌های مختلف مانند مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی و چشم، می‌توانند از خدمات این بخش بهره‌گیری کرده و محدود به بیماران خاصی نیست.

دانایی، هدف از افتتاح این بخش را ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی شهروندان سمنانی عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به ضرورت کاهش هزینه‌های بیماران اشاره و بیان کرد: انعقاد قرارداد‌های مختلف با سازمان‌های بیمه‌گر از جمله اقداماتی است که بار مالی بیماران را کاهش یابد.

بخش VIP مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور مریم رسولی مدیر کل دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از مدیران، پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری یک روزه به استان سمنان علاوه بر بازید از برخی مراکز بهداشتی درمانی این استان، در جشن روز پرستار نیز شرکت کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.