بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: گلی که به سپاهان زدم را به خانواده عزیزم تقدیم می‌کنم.

قریشی: گلم به سپاهان را به خانواده ام تقدیم می‌کنمسید محمد قریشی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان بیان کرد:  اول از همه این برد شیرین را به مردم خوب آبادان تبریک می‌گویم. البته لیاقت آن‌ها بیشتر از این‌ها است. قبلا هم گفتم تیم ما به یک ثبات رسیده است و حالا سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم نه روی حریف.

قریشی همچنین در مورد گلزنی اش به سپاهان عنوان کرد: بابت گلی که زدم خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم و از هم تیمی هام به خصوص میلاد جهانی بابت پاس گل قشنگی که به من داد متشکرم. این گل را به خانواده عزیزم تقدیم می‌کنم.

او در ادامه بیان کرد: ما برای این بازی با تمام وجود وارد زمین شدیم و به چیزی به غیر از پیروزی فکر نمی‌کردیم. حتی لحظه‌ای که گل دوم دریافت کردیم همچنان به بردن فکر می‌کردیم و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتیم، چون برای رسیدن به بالای جدول چاره‌ای به غیر از بردن نداشتیم که خدا را شکر مزد تلاشمان را گرفتیم.

قریشی در خصوص شرایط تیم صنعت نفت برای نیم فصل دوم بیان کرد: تیممان راه خود را پیدا کرده و همین مسیر را پیش می‌رود. مطمئنا با قدرت بیشتری به سمت جلو و هدفمان حرکت می‌کنیم و امیدوارم با حمایت همه جانبه و تلاش بازیکنان به اهدافمان در این فصل برسیم.

بازیکن تیم صنعت نفت در انتها عنوان کرد: در آخر هم از هوادارن تیممان تشکر می‌کنم که با تشویق‌های بی امانشان سنگ تمام گذاشتند و به جرات میتوانم بگویم همه ما به خاطر داشتن چنین هوادارانی که خالصانه از ما حمایت می‌کند، احساس غرور می‌کنیم.


بيشتر بخوانيد: جلسه سرنوشت ساز آل کثیر با مدیران صنعت نفت بر سر انتقال به پرسپولیس


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار