رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از شروع عملیات احداث راهدارخانه در شهر ارسک خبر داد.

آغاز عملیات احداث راهدارخانه بین راهی در شهر ارسکخیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: نظر به اهمیت محور بشرویه- دیهوک و عدم وجود راهدارخانه بین راهی در این مسیر و در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راه‌ها احداث راهدارخانه ارسک تصویب و عملیات اجرایی ان با انتخاب پیمانکار از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

او افزود: این پروژه بصورت پیمانی و از آبان ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه عملیات احداث آن در زمینی به مساحت ۴۹۴۷ متر مربع اجرایی گردید که برای اجرای بخشی از این پروژه قراردادی به مبلغ ۱۹۴۳ میلیون ریال منعقد شده است.

 خیری با اشاره به اینکه احداث راهدارخانه بین راهی در مسیر بشرویه به دیهوک و مرکز استان یکی از اهداف و ضروریات به نظر می‌رسید ادامه داد: با احداث و بهره برداری از آن در حوزه نگهداری از راه‌ها و با مدیریت صحیح در مواقع بحران محور مذکور از امنیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، گفت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است .

او گفت: در راستای ارتقاء راه‌ها در شش ماهه اول سال روکش آسفالت گرم بطول ۹ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی – ایجاد روشنایی در ۴ نقطه از تقاطع‌های پرحادثه محور‌های اصلی – اجرای فوگسیل بطول ۱۶ کیلومتر در راه‌های روستایی و احداث یک دستگاه پل در حوزه راه‌های این شهرستان انجام و به بهره برداری رسیده است.

خیری در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، عنوان کرد: روشنایی تقاطع کمربندی بشرویه، رقه و روکش آسفالت قسمتی از محور‌های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محور‌های روستایی و احداث پل سیل بند بشرویه از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه،گفت: این شهرستان دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.