مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی محصول بصیرت و هوشیاری ملت انقلابی ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدرضا مقدم فر مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش وحدت، بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب اسلامی ویژه اهل سنت گلستان گفت: ۹ دی به عنوان روز بصیرت در کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به سبب عمق درک و بصیرت مردم این اکسیر ماندگار در کشور از سال ۸۸ تاکنون در جریان است.
 
او با بیان این که ۹ دی نشان داد مردم ولایتمدار ایران در دفاع از نظام و انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند، گفت: مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کرده و اجازه هیچ‌گونه فتنه‌انگیزی به دشمنان نخواهند داد.
 
مقدم فر ادامه داد: در سال ۸۸ دشمن با رمز تقلب در انتخابات به میدان آمد و قصد تهمت و افترا به مسئولان نظام را داشت.
 
او با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات سال ۸۸، آن را حرکت بی نظیر در دنیا و تاریخ انقلاب برشمرد.
 
مقدم فر در بخش دیگری از سخنان خود به متوسل شدن دشمن به جنگ‌های غیرنظامی مانند جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و گفت که دشمن بعد از جنگ نظامی دریافت نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند بنابراین سازوکار جدیدی برای خود تعریف کرده و تلاش می‌کند با ایجاد مشکلات اقتصادی ناامیدی را در کشور گسترش دهد.
 
او تصریح کرد: داشتن رهبری فرزانه، با بصیرت و دشمن‎شناس یک ظرفیت بزرگ برای کشور بوده، زیرا وجود ایشان سبب شکست تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.
 
همچنین در ادامه آخوند مدد هوشمند، امام جمعه اهل سنت شهر اینچه‌برون بر لزوم وحدت شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: وحدت و ولایتمداری سبب از بین رفتن فتنه‌ها و دشمنی دشمنان شده و باید با بصیرت‌افزایی ریشه تفرقه و فتنه توسط دشمن را خشکاند.
 
او بیان کرد: اهل سنت در کنار اهل تشییع ثابت می‌کنند که همواره پیرو ولایت فقیه بوده و با تقویت وحدت و اخوت همه نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.