مهاجم اینترمیلان گفت: نسبت به زمان حضور در منچستریونایتد نگرش منفی ندارم، زیرا بازی در این تیم کمک زیادی به من کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روملو لوکاکو مهاجم تیم فوتبال اینترمیلان اعتقاد دارد، حضور در منچستر یونایتد به او کمک کرده تا از نظر روانی آماده‌تر شود و به عنوان یک بازیکن رشد کند.  

پس از پیوستن لوکاکو به اینترمیلان، بسیاری از کارشناسان عملکرد لوکاکو در منچستر یونایتد را زیر سوال بردند. با وجود انتقاد‌های زیادی که نسبت به سطح فنی لوکاکو مطرح شد، او با آمار قابل قبول ۴۶ گل زده در ۹۶ بازی، به کارش در اولدترافورد پایان داد.


بیشتر بخوانید: اظهار نظر جنجالی بازیکن سابق منچستریونایتد علیه لوکاکو


لوکاکو با بیان این که حضور در اولدترافورد برای او بد نبوده گفت: بازی در منچستر یونایتد باعث شد تا من به آرامش بیشتری برسم. من به دوران حضورم در منچستر یونایتد  نگرش منفی ندارم، زیرا بازی در آن تیم به من کمک کرد تا آمادگی ام را بالاتر ببرم و به عنوان یک بازیکن و حتی یک انسان پیشرفت کنم؛ بنابراین اصلا به دوران حضورم در منچستر یونایتد به عنوان یک تجربه بد نگاه نمی‌کنم، زیرا منچستر یونایتد به من کمک کرد تا به جایگاهی که امروز در اختیار دارم برسم.  

مهاجم بلژیکی که در ۱۷ بازی فصل جاری ۱۲ گل برای اینترمیلان به ثمر رسانده، عملکرد خوبش را حاصل تجربیات حضورش در منچستر یونایتد دانست و گفت: مسلما جایگاهی که اکنون در اینترمیلان دارم، نتیجه چیز‌هایی است که در منچستر یونایتد یاد گرفتم، زیرا بازی در این تیم از نظر ورزشی و غیر ورزشی کمک زیادی به من کرد.  

او در ادامه گفت: من شخصیتی بودم که وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رفت، عصبانیتم را نشان می‌دادم، اما تجربه کار در منچستر یونایتد باعث شد تا از نظر ذهنی آرامش بیشتری داشته باشم و خیلی راحت‌تر از قبل کارم را دنبال کنم. بنابراین می‌توانم بگویم که نسبت به زمان حضورم در منچستر یونایتد، شخصیت قوی‌تری دارم.


بیشتر بخوانید: لوکاکو گلزن‌تر از کل تیم منچستریونایتد


لوکاکو درباره توهین‌های نژادپرستانه هواداران کالیاری به او عنوان کرد:  اتفاقی که در بازی با کالیاری رخ داد، برای من وحشتناک بود و باید بگویم پیش از آن هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. من از انگلیس آمدم و  در آن جا شرایط متفاوت بود.   چرا نباید سعی کنیم به جای توهین به رنگ پوست افراد و دین و ملیت آن‌ها از فوتبال لذت ببریم؟ آموزش علیه نژادپرستی به ریشه کن کردن این مشکل کمک زیادی می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار