فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر ضمن گشت زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه کولر و ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

او افزود: در مأموریتی دیگر، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان در ایست و بازرسی خرم آباد به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه یخچال دوقلو و ۲ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده در این دو مأموریت ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: ۲ متهم این پرونده‌ها، تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۱ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز  و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار