حاجوی با اشاره به طرح کاهش تولید پسماند گفت: دغدغه شهروندان تهرانی آسمان آبی و زمینی پاک است.

دغدغه مردم تهران آسمانی آبی و زمینی پاک استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ تهران صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه طرح کاهش پسماند با وزارت ارتباطات اظهار کرد: دغدغه مدیران شهری نظام‌مند کردن شهر است و ما در این مسیر از روی درختان خشک هم چشم پوشی نکردیم و به آن‌ها زیبایی بخشیدیم تا مردم شاد شوند.

شهردار منطقه ۷ تهران با بیان اینکه طرح کاهش تولید پسماند اقدامی نوآورانه بود، گفت: این طرح در گام‌های مختلفی اجرا می‌شود و دغدغه همه شهروندان آسمان آبی و زمینی پاک است.

او با بیان اینکه فرهنگ تولید کاهش مصرف باید نهادینه شود، ادامه داد: در این مسیر باید به شهروندان آموزش دهیم تا میزان تولید زباله خود را کاهش دهند.

حاجوی با بیان اینکه کاهش تولید پسماند را از سازمان‌های دولتی و نظامی شروع کردیم، تصریح کرد: علت این بود که تعداد این سازمان‌ها در سطح منطقه ۷ بالا بود.

شهردار منطقه ۷ تهران با بیان اینکه وزیر ارتباطات به کمپین «نه به پلاستیک» پیوسته است، گفت: برای تحقق شهری برای همه نیازمند کمک یکدیگر هستیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت ارتباطات به طرح کاپ پیوسته و ما هم در گام‌های بعدی این طرح را در برج‌های اداری و مسکونی اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار