جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر اسفند برگزار می‌شود و درگاه اینترنتی این جشنواره از دهم دی آماده دریافت آثار فعالان حوزه رسانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری مراسم پایانی جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان، شرایطی فراهم شده است تا همکارانی که امکان ارسال آثار خود را نداشته‌اند، بتوانند آثار خود را به این جشنواره برسانند.

مازیار هوشمند افزود: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، و همچنین حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان در این رویداد فرهنگی، با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن تمدید شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده است، ادامه داد: درگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.boushehr.pressfestival.ir از دهم دی دوباره باز می‌شود  و متقاضیان می‌توانند آثار خود را تا دهم بهمن بارگزاری کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر بیان کرد: جشنواره در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود، که بخش حرفه‌ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری – تحلیلی – تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری - گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.

هوشمند با اشاره به این که آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد، افزود: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده شده است.

او تاکید کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۹۴/۰۷/۰۱ تا ۹۸/۰۶/۳۱ در رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر است، منتشر شده باشد و آثار چاپ شده در رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه‌ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

هوشمند بیان کرد: مراسم پایانی این جشنواره در نیمه دوم اسفند و در یکی از روز‌های هفته بزرگداشت بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.