مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه گفت:شرکت فولاد مبارکه مجوز فروش ورق های فولادی ویژه صنایع کشتی سازی و سازه های دریایی را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید نقیه مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه گفت: ممیزان مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا در شش نفر روز ممیزی از واحد‌های مختلف تولیـــدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان شامل پشتیبانی فنی مشتریان، دفتر فنی نورد گرم، کنترل کیفی نورد گرم و آزمایشگاه محصول، گواهینامۀ گرید A تولید محصولات دریایی را دریافت و مجوز فروش ورق‌های فولادی ویژه صنایع کشتی سازی و سازه‌های دریایی را کسب کرد و از این‌پس می‌تواند سفارش مشتریان این نوع محصولات را در برنامۀ تولید شرکت ثبت کند.

سعید نقیه افزود: ورق‌های دریایی ازجمله محصولات نورد گرم است که بیشتر با عرض‌های بالای هزار و ۵۰۰ میلی‌متر و ضخامت‌های بالای ۵ میلی‌متر در ساخت کشتی‌ها کاربرد دارد.

او کسب گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی را از الزامات بسیار مهم برای تولیدکنندگان این قبیل ورق‌ها دانست و گفت: از این‌رو تمامی کشتی‌هایی که برای تردد و فعالیت در آب‌های بین‌المللی ساخته می‌شود، از نظر جنس و کیفیت بدنه باید مطابق با استاندارد‌های لازم تولید شود.

مدیر متالورژی و کنترل کیفیت فولاد مبارکه افزود: مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا یکی از مؤسسات تأیید شده سازمان جهانی بنادر و دریانوردی است و به نیابت از آن سازمان، گواهینامه‌های قانونی برای تردد ایمن شناور‌ها و صنایع مرتبط به آن‌ها را صادر می‌کند.

سعید نقیه با اشاره به این‌که گواهینامۀ مربوط به تولید ورق‌های دریایی در پنج گرید A,B,C,D,E صادر می‌شود گفت: با توجه به کیفیت بالای محصولات فولاد مبارکه در فرایند این ارزیابی، بالاترین گرید به محصولات فولاد این شرکت اختصاص یافت.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد درکشور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.