مسئول واحد بازرسی و نظارت صنعت و معدن قروه از تشکیل ۷۰ پرونده تخلف صنفی طی یک ماه گذشته در گشت‌های نظارتی از سطح بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسداله رضایی مسئول واحد بازرسی و نظارت صنعت و معدن قروه از تشکیل ۲۷۰ فقره پرونده در جریان ۵ هزار و ۵۵۴ بازرسی از سطح بازار در شهرستان قروه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه خبر داد.

او ارزش پرونده‌های تشکیل شده را ۲۲۰ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۹۹۵ تومان برآورد کرده و پرونده‌های مربوط به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رضایی همچنین به تشکیل ۷۰ فقره پرونده تخلف صنفی در آذرماه اشاره کرد و افزود: ارزش این پرونده‌ها ۲۵ میلیون و ۲۲ هزار و ۳۸۰ تومان ارزیابی شده که در جریان هزار و ۶۵ مورد بازرسی از طرح بازار صورت گرفته است.

او با اشاره به آمار ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی، بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد ۵۰۵ مورد گزارش تلفنی و ۹۵ مورد گزارش کتبی دریافت شد که از این تعداد ۱۰۲ پرونده متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده گردید.

مسئول واحد بازرسی و نظارت صنعت و معدن قروه اظهار داشت:۱۵ مورد از گزارش‌های رسیده را در دست رسیدگی دانست و گفت که ۱۱۲ مورد هم با رضایت شاکی خاتمه یافت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: خدمات رسانی ، گشت زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.