مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی گفت: ۷۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ۶۲ فعال حوزه شیلات در استان درخواست شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حمید حسین‌پور مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی گفت: ۶۲ نفر از فعالان حوزه شیلات این استان به منظور دریافت تسهیلات اشتغالزایی و توسعه کسب و کار از اعتبارات محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به بانک‌های عامل معرفی شدند.

اوبا بیان اینکه تبصره ۱۸ راهکاری برای توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای این تعداد متقاضی، ۷۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی تبصره ۱۸ در خواست تسهیلات شده است.

حسین پور با اشاره به اینکه سهم اعتبارات ملی این تبصره برای ۱۰ فقره پرونده ۳۶ میلیارد ریال و سهم اعتبارات استانی نیز ۴۳ میلیارد ریال است، افزود: تاکنون ۲۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که اعتبارات استانی با ۲۰ میلیارد ریال برای ۱۴ نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای استقرار پرورش دهندگان ماهی سرد آبی و گرم آبی، ساخت استخر‌های پرورشی، خرید بچه ماهی و نهاده‌های مورد نیاز برای توسعه بخش شیلات پیش بینی و پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.