ظاهرا جریانی مشکوک پشت ماجرای انتشار یک تصویر خبرساز از مهران مدیری نهفته است.

پشت پرده حملات به «مهران مدیری» چیست؟ + تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حکایت این روز‌های مهران مدیری و انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در خارج از کشور  بسیار خبرساز شده است.


بیشتر بخوانید: ماجرای عکس جنجالی مهران مدیری چه بود؟


مهران مدیری آرتیست گرانی است، مثل همه آرتیست‌های گرانی که با مهمترین شبکه‌های تلویزیون دنیا همکاری می‌کنند. مدیری اگر برای هر برنامه "به فرض محال" ۱ میلیارد تومان دستمزد بگیرد، خواسته‌اش محترم است و مدیران رسانه ملی در صورت صلاحدید می‌توانند، مطالبه این چهره محبوب مردمی را برآورده کنند؛ و البته سازمان صداوسیما هم در این بین از یک منطق تجاری و بازرگانی روشن پیروی می‌کند.

واقعا اگر با انگشتان محاسبه‌گر سیاسی هم دودوتا چهارتا کنیم، جرم مهران دستمزد بالای اوست؟ نوش جانش! برای چنین سرمایه مردمی که در کوزه احزاب نیفتاد و بیست و اندی سال، مستمر مردم را دلشاد کرده، باید میلیارد‌ها تومان هزینه کرد؛ آنهم در زمانی که رسانه‌های بیگانه و رقیب ضدایرانی متصل به پول‌های کثیف و خون‌آلود آل‌سعود، میلیون دلاری برای جذب دست‌چندم‌ها و ورشکسته‌ها هزینه می‌کنند.

به کیفیت برنامه یلدایی او اگر توجه کنیم، روی صحنه راه می‌رود و مردم را در کشاکش فشار سخت اقتصادی با طنازی جانانه‌اش می‌خنداند. در شرایط فعلی انتقاد می‌کند و هم مخاطبش را می‌خنداند، به عبارت ساده‌تر اگر به مباحث روانشناسی سیاسی کلان ناخنک نزنیم و این گزارش را ساده به سرمنزل مقصود برسانیم، کاری که مهران مدیری انجام می‌دهد برای حاکمیت میلیارد میلیارد تومان ارزش دارد تا التهابات اخیر دستکم ساعتی آرام گیرد. برای مدیری همین بس که یک جرثومه سیاسی مثل امیرعباس فخرآور به دلیل ساخت همین برنامه‌های طنز - به زعم برخی "تکراری"- و شاد کردن مردم، او را علنا تهدید می‌کند.

اینکه مدیری با همان لحن شیرین که صحبت می‌کند؛ میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری ایران اینترنشنال و ام‌بی‌سی سعودی و منوتو را دود می‌کند! و گناه بزرگ مهران مدیری همین خنداندن مردم است. او یک تنه روی صحنه می‌ایستند و با یک جمله، هم مردم را از ته دل می‌خنداند و هم در ساختار‌ها و کلیشه‌هایی را به چالش می‌کشد که ده‌ها مقاله و نقد نمی‌تواند. اساسا این روز‌ها خنداندن مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است و تنها باید از بدبختی گفت و سریال‌هایی ساخت که سراسر سیاهی و تباهی جامعه ایرانی را به تصویر می‌کشد.

 مهران مدیری {همیشه خوش تیپ} گونی بپوشد و روی تخت کثیف بنایی یک حوض برنامه اجرا کند، یا حتی برنامه اجرا نکند و فقط جلوی دوربین بنشیند و در آن زل بزند، ده‌ها میلیون ایرانی را سرگرم و دلشاد می‌کند.

برخی با دستمایه‌ای دروغین که بعدا توسط مدیران رسانه ملی تکذیب شد، «مدیری» کُشی به راه انداختند، تا این عنصر مردمی و همیشه دوست داشتنی را به سزای اعمالش برسانند. 

نکته جالب خودمهم‌پندار‌هایی هستند که در این میان سعی می‌کنند، برنامه مهران مدیری را اروتیک معرفی کنند تا دامنه اتهام زنی به مهران مدیری در یک هفته اخیر افزایش پیدا کند. حالا عکس‌هایی از مهران مدیری در چند متری خانمی منتشر شده که با نشر آن در فضای مجازی با عنوان اتهامی «دوست دختر مدیری» نشر داده می‌شود.

تک‌تک بانوان بازیگری که طی این سال‌ها با مدیری همکاری داشته‌اند می‌توانند به سلامت اخلاقی مدیری گواهی دهند. او به گواه همکاران بانویی که با او همکاری داشته‌اند، شیطنت‌های قابل اعتنایی دارد که با تکمیل مثلث او، سیامک انصاری و علیرضا عصار قالب معصومانه‌ای به خود می‌گیرد. خوشی از این حلقه سه نفره فراتر نمی‌رود. این تنها خلاف مهران مدیری است، بگو بخند‌های صمیمانه با عصار و سیامک انصاری.

در کارنامه مدیری همکاری با هیچ جریانی که در آن پول مشکوک باشد، نمی‌توان جستجو کرد. سریال هیولای او به مراتب از برنامه دورهمی، سیلی محکمتری به حلقه‌های فساد است که پشت درب‌های آهنین تصمیم‌سازی می‌کنند تا سرمایه‌های مردم را به یغما برند. "عطسه" و "شوخی کردم"، تولیدات مدیری نگاه انتقادی محکمی به شرایط سیاسی - اجتماعی معاصر دارد. او به هیچ کس باج نداده است و به همین دلیل بی‌رقیب است.

حال سئوال مهم این است که در عکس‌هایی که از مدیری منتشر شده - و مربوط به سال‌های قبل است-، آیا گزاره غیراخلاقی در رفتار مدیری نمود دارد؟ آیا حضور مدیری در کنار زنی که او را همراهی می‌کند، اتهام اخلاقی برای او محسوب می‌شود؟

معاونت سیما در این مقطع با حمایت و قاطعیت بیشتری باید او را به شبکه نسیم بازگرداند، این اتفاق باید درباره رامبد جوان نیز تکرار شود تا شبکه نسیم، محبوب مردم از هنرمندان دوست داشتنی تهی نشود.

در پایان استناد خواهیم کرد به یک گفت‌وگوی خصوصی با مرحوم خشایار الوند که هیچگاه منتشر نشد.

خشایار الوند در این گفتگو اشاره می‌کند: مشکل مدیری این است که در کنار هم می‌خندند، از خوداپوزیسون پنداری متنفر است، اما در لابه‌لای خنده‌هایش با هر سیاستمداری، حرف مردم را به طرفِ طالب همنشینی، منتقل می‌کند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
او یه پیاده نظامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۸
مخالفین مدیری مخالفین هنرهستند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
.مااگریک سال کارکنیم هیچم نخریم.نخریم..شاید۲۰ملیون بشه طرف ترو تمیزمیات بزوردوتاکلمه حرف میزنه بعدمیلیارد.میلیاردپول میگیره بعدشم توای کشورتواوکشور
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۱:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
بدبختها چکار کنن دیگه به هر دری میزنن دروزگان خائن نوکر بن سلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
این تفاق باید درباره رامبد جوان نیز تکرار شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۸
مدیری جرمش خنداندن مردم است وکنایه زدن های نقادانه اش .عکسی که پخش شده هیچ مورد خلاف شرع وعرفی درآن نیست .درموردحققوقش که معلوم نیست میلیاردی باشه اونهم درطول اجرای کل پروژه را با میلیاردها تومان اختلاس مقایسه کنید .حداقل کار مفید مدیری خنداندن مردم گرفتار این برهه است که هنر مندی اورا آشکارتر می کند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۹ دی ۱۳۹۸
من نمیفهمم تو این موقعیت که مردم به نون شب‌محتاجن ،شما ها چرا داغ دل مردم رو تازه میکنی ، چرا باید یه نفر هرکی میخا باشه میلیاردی پول بگیره ، ما زیر بدهکاری کمرمون شکسته اونوقت‌شما از حقوق میلیاردی دفاع میکنی ؟ چرا حقشه ؟ من مدیری رو دوست دارم . .من کاری به‌لندن‌رفتن و گشت وگذارش ندارم . . ولی تواین شرایط اقتصادی ما برنامه ای که میلیاردی خرجش میشه رو نمیخایم . پولها رو بدید کارخونه بسازید تا جوانان بجای نشستن پای تلوزیون و گوشی و... برن مشغول کاربشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
حتما مترجم ایشون بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
آخه دستمزد میلیاردی ایشون ماهانه نیست که عزیز دلم یک سرمایه چندین میلیاردی برای تولید محصولش سرمایه گذاری میکنه بعد یک دستمزد میلیاردی براش حاصل میشه.معلوم هم نیست که کارش چند ماه طول بکشه تا آماده بشه
آقای مدیری کار میکنه پول در میاره مثل آقا زاده‌ها نیست که از رانت‌خواری درآمد میلیاردی نه تیلیاردی درمیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
طرفداراش یه قلک درست کنن پول حمع کنن
بلکه مالیات مدیری رو هم بدن
مدیری مالیات میده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آقای عزیز
۰۶:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
مدیری نه هنرمند خوبی هست و نه کارشناس مسائل سیاسی خوبی.
Germany
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۸
من جونمم میدم واسش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
یه زمانی برای خندوانه به به چه چه میشد بعد اون اتفاق همه الان کمپین نه به رامبد راه انداختن دو صباح دیگه مشابه همون اتفاق واسه مدیری بیفته دوباره میاین ارزوی سلامتی و شادی کنین ......خدا چک سفید امضا به کسی نداده اگه واقعا درد مردم حالیشونه بیان مردونه لااقل مالیاتشونو بدن خیلی مسخرس حالا یه دستمزدی بگیره چند درصد روش بیاد همون مشکلاتی رو بگه که همه میدونن خود مسئولینم میدونن یه ساعت بگه ماهم به دردامون بخندیم کو کدوم مسائل قبلی حل شد که از این به بعد بشه ؟؟؟این قشر چه فرقی با بقیه مردم دارن که مالیات نمیدن لاکچری گردیو رواج دادن تو جامعه این خودش تلخ ترین طنز تاریخه
Germany
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
به خاطرخندون تواین اوضاع و شرایط ؟؟؟؟؟؟؟؟نوش جونش؟؟؟؟؟؟باخنده شکم مردم‌سیرمیشه؟؟؟؟؟
Serbia
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
آخه این فخرآور کدوم بچه خ... هستش که حرفش دیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
دشمن در نظر دارد با تهديد هنرمندان آنها را اسير خواسته هاي خود كند و اگر تسليم نشدند مثل مهران مديري، آبروي آنها را ببرد
اين شگرد دشمن است و بعضي ها مثل پرويز پرستويي از دشمن ميترسند و كنار ميكشند و بعضي مثل مهران مديري مثل مرد مي ايستند و جا نميزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اصلا نیازی به توضیح نیستا. یعنی مردم ما چیز به این سادگی رو متوجه نمیشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حساب دودوتا چهارتاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
چرا باید دستمزد میلیاردی به یک مجری بدهند و اونوقت میلیون ها ایرانی گرفتار نان شب شان هستند؟ عدالت کجاست؟ مگه چه می کنه! تمیز می آید و تمیز می رود و کلی متن و اجرای تصنعی اجرا می کند و بعد میلیاردی پول می گیرد! کسی که میلیاردی پول بگیره دیگه از مردم نیست! چون اکثر مردم نمی دانند میلیارد چند صفر داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
چرا باید دستمزد میلیاردی به یک مجری بدهند و اونوقت میلیون ها ایرانی گرفتار نان شب شان هستند؟ عدالت کجاست؟ مگه چه می کنه! تمیز می آید و تمیز می رود و کلی متن و اجرای تصنعی اجرا می کند و بعد میلیاردی پول می گیرد! کسی که میلیاردی پول بگیره دیگه از مردم نیست! چون اکثر مردم نمی دانند میلیارد چند صفر داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
هشیاری بباید اینجا کسی هشیار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ج. ا. اصفهانى
۲۲:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
تمام پزشكان دندان پزشكان دارو ساز ها دكتر هاى روان شناس عاشق هنر مديرى هستند تمام مهندسين راه و ساختمان عمران همه مديرى را دوست دارند هرچه مهندس شيمي مهندس نساجى مهندس غذايى در ايران هست همه طرف دار مهران مديرى هستند كه نپرس. ورزشكاران هم همينطور و خلاصه اينكه در تمام ايران در كشور ٨٠ ميليونى تعداد بدخواهان مهران مديرى به يك ميليون هم نميرسند. دانشجويان و دانش اموزان بچه ها خانم هاى خانه دار كشاورز هاى خسته از كار همه را مديرى شاد نگه ميدارد. دبيران و اموزگاران. هم همينطور پرستاران ، بيماران بسترى در بيمارستان ها هر دردى را با ديدن برنامه هاى مديرى فراموش ميكنند . واى به روزى كه مديرى قهر كند ، هنر مندى هاى خود را ترك كند. ديگر برنامه نسازد و صدا و سيما مجبور شود برنامه هاى تكرارى و تكرارى بما نشان دهد. خدا ان روز را نياورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۹ دی ۱۳۹۸
نفهميدم اين اظهار نظر بود يا " مسخره بازى " به سبك كارهاى خود مديرى ؟
Iran (Islamic Republic of)
همشهرى اصفهانى
۲۲:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۸
اقاى اصفهانى خيلى از مشاغل را از قلم انداخته حتما خسته شدند رفتند بخوابند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
در مورد درامد اقای مدیری نظری ندارم چون این اعداد وارقام شاید شایعه باشه ولی شخصیت اقای مدیری بسیار محبوب و پرطرفدار هست و این وصله ها به ایشون نمی چسبه و واقعیتهای جامعه مارو به زیبایی با نگاه طنز بیان میکنن و همه دوستشون دارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۸
#مدیری_صدای_ماست
Iran (Islamic Republic of)
چراغی
۲۱:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
واقعا مدیری سالهای سال دل مارو شاد کرد حق دستمزد میلیاردی دارد
و از خدا براش سلامتی میخوام و انشالله خدا به ما بصیرت بده
و از حسادت و کینه توزی دست برداریم ,ففففففففققققققططططططططط عشق مدیری
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۲۱:۰۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
هر کس که جلوی ظلم و بی عدالتی به هر شکلی وایسهبرای ما محترمه و ما ازش حمایت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
چقد ساده لوح اخه چقد دهن بین اخه
کسی که جلوی ظلم وایسه مالیات نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده درصد حقوق سالیانه ش رو بخواد واسه مالیات بده از کل حقوق سالانه خانوادت بالاتره
مدیری طرفدارات میگن مالیات ندی محبوبتری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
میخواهید مردم شاد شوند .همین پول میلیاردی را مابین شون تقسیم کنید .تا واسه همیشه بخندند .گرانی . بیکاری . تبعیض . حقوق نجومی دست اندرکاران .ژن خوب .پارتی بازی ووو خنده را از لبان مردم برده .اگر مشکل مالی نداشته باشند .واسه همیشه شادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
هم پرسی از ملت کنید .صددرصد ملت خواهند گفت که ماه یک میلیارد را مابین مردم تقسیم کنید .بخدا شادتر خواهند شد . چونکه مشکلات خنده را از یاد مردم برده و بی عدالتی . حقوق نجومی بگیران .ملت را کفری کرده .شما حقوق نجومی این دست‌اندرکاران را به ملت دهید .خنده واقعی به لب بان مردم باز خواهد گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اصلا هیچ منطقی برای حقوق نجومی وجود ندارد . مخصوصا با وضع ناگوار ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اگر وجدان داشته باشیم .نباید حقوق نجومی میلیارد ی بگیریم .در این موقعیت واقعا حرام است .بر مبنای چی یک نفر حقوق اش دو میلیون و یک نفر میلیارد .واقعا ظلم است و باعث بی عدالتی میشه .و تنش در جامعه .
مردم حق دارند از اختلاف طبقاتی که به عرش خدا رسیده .بنالند
Iran (Islamic Republic of)
بی غم
۰۷:۴۶ ۰۹ دی ۱۳۹۸
پول و تقسیم کردن آن بین مردم دردی را دوا نمیکند وبرای مردم شغل نمیشود مهم تاثیر گذاری فرد در یک جامعه است که این مهم توسط مهران مدیری انجام گرفته است و هر چه عده ای معلوم الحال قصد تخریب شخصیت ایشان را داشته باشند شدنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مدیری فردی است که هرجا پول باشد او همانجاست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
نووووووووش جونش تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
کاری به شخصیت ایشون ندارم ولی خودتون قضاوت کنید کسی که سطح تحصیلات بالا داره حقوق ۳ تومن فوقش بعد جناب اقای مدیری تو همین کشور یک میلیارد تومن ؟ درسته ایشون انسان خوبی هستند ولی باید به نسبت حقوق مردم دستمزد بگیرند . ولی خب از رامبد ایشون خیلی بهترن که اینطور کشور رو گذاشت و رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۸
یعنی میفرمایید داشتن استعدادهای خدادادی که در برخی مانند خواننده های طراز اول با صداهای عالی مثل قربانی یا سالار یا بدلکاران حرفه ای دنیا یا حتی ورزشکاران خاص دنیا تفاوتی با سایرین ایجاد نمیکنه پراید و بنز هردو مرکبند اما این کجا و آن کجا.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۹:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
چرا این وسط اسم رامبد جوان رو هم میارین؟ حیف نبود مقاله به این زیبایی رو با یه نتیجه گیری راجع رامبد خرابش کردین؟! رامبد با روح و روان ملت بازی کرد . خواهشا بیخود مدیران تلویزیون رو قلقک نکنین که به او آنتن بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
دقیقا شما خوب نوشتید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
رامبد جوان را نمی خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
حتی یک کودک ۳ ساله هم میداند که علت این تخریب انتقاد چند مدت پیش از دولت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
استاد تحلیلگر شروع انتقادات از مهران مدیری در روزنانه فرهیختگان بوده که متعلق به دانشگاه ازاده و همه میدونیم رییس و گروه حاکم بر دانشگاه ازاد در دوره فعلی منتسب به کدوم جریان هستن.دولت یا غیر دولت.یه بچه هم اینو میدونه.اوکی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
همه با هم؛ مدیری متشکریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
همه با هم؛ مدیری متشکریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
حالا چی شده مدیری انننننقدر عزیز شده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
عاشقتیم مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
کسی که بادیگارد داره میلیاردی حقوق میگیره تو وضعیت کنونی کمیتش میلنگه
Iran (Islamic Republic of)
بی غم
۰۷:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
کسی که منتقده و پته عده ای را رو آب می ریزه و محبوب دلها است باید بادیگارد داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۸
شما از دنیا و اخبارش خیلی عقبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری مجرى توانمند ، حرفه ایی و...
میلیارد چندتا صفر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران دوست داشتنی مدیری تمام نشدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
کدوم طرفدار !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری محبوبه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
چرا نباید برنامه آقای مدیری بوسیله تبلیغات هزینه شود .چونکه با وضع کنونی گرانی و فقر در جامعه‌ .خود آقای مدیری نباید این دستمزد نجومی را قبول کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری مثل کوه پشتتیم و حمایتت میکنیم دور همی برنامه ارزشمندی هست که همه قشر مردم این برنامه رو دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری= معنای واقعی کلمه نون به نرخ روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
اگه می‌خواست نون به نرخ روز بخوره که ۱۰۰۰ برابر این دستمزدها رو اون ور آبی ها بهش میدن دیگه
چرا مونده تو وطنش و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقا این یک میلیارد را بدهید به این جوانان بیکار و بی‌خانه بی‌همسر که یک کاری باهاش بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
سردار مدیری محبوب قلب هاست
Iran (Islamic Republic of)
مطهری
۲۰:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مدیری محبوب سردارها.... خیلی باحال گفتی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سردار؟؟؟!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری خدا شما و خانوادتان را در پناه خود قرار دهد و همیشه سربلند، سرزنده و شاداب و سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
به یاد شهدای رسانه ملی ایران صلوات
۱۶:۰۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اتفاقا بنده یکی از مردم ایران از صدا و سیما درخواست دارم و امیدوارم سایر هموطنان نیز این درخواست را به اشتراک و تایید بگذارند که به علت تخریب یک هنرمند واقعی که در پس یک برنامه تلویزیونی از سوی افراد احتمالا آشنا تخریب شده است ، یک دادخواست رسمی شکایت حقوقی و حقیقی در سطح بالا هم از سوی هنرمند عزیز و هم مدیریت و واحد حقوقی صداوسیما برای دادگستری کشور نوشته و ضمن حمایت از ایشان و ساختار رسانه ملی به علت اینکه صداوسیما نیز مورد تعرض و شبه افکنی قرار می گیرد رسما وارد فاز برخود قضایی شود. (کلی قوانین داخلی رسانه ملی و قانون هست که می شود استناد کرد)
دلیل این درخواست اینست که اگر قرار باشد هر برنامه ای رسانه ملی پخش کند و پس از آن فرد حاضر در برنامه آسیب اجتماعی و اینچنینی ببیند دیگر کسی برای صداوسیما باقی نخواهد ماند و این یعنی خوشبحالی رسانه های تهی و بی مغز و بی محتوای ضد انقلابی داخلی و خارجی
پس لطفا رسانه ملی یکبار به طور جدی رفتار قانونی را از مجاری آن پیگیری کند تا افراد معلوم الحال فکر نکنند فضای مجازی عرصه هر خیانتی علیه کشور و افراد است.
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقا ما به که بگوییم که پول بیت‌المال نمی‌خواهیم خرج این اشخاص شود که میلیاردر تر شوند و ما فقیر تر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
وااای تو جه قدر دستت خالیه الان تمام دغدغت حمایت از یه مجریه
وقت کردی یه دادخواستم برای وضعیت الانمون بده شاید فرجی شد واقعا امید وار شدم
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار
۱۵:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
واقعا مدیری سالهای سال دل مارو شاد کرد حق دستمزد میلیاردی دارد
و از خدا براش سلامتی میخوام و انشالله خدا به ما بصیرت بده
و از حسادت و کینه توزی دست برداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اگر به ما یک دهم دست مزد او را می‌دادند بیشتر از برنامه‌های ساخت او شاد می‌شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
کار به مسائلی که می گوئید ندارم.اصولا اهل سیاست نیستم اما در شرایطی که مردم در فقر دست و پا می زنند و بیشتر مردم درآمدی کمتر از سه میلیون دارند چقدر راحت از دستمزد میلیاردی صحبت می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۸
آخه دستمزد میلیاردی ایشون ماهانه نیست که عزیز دلم یک سرمایه چندین میلیاردی برای تولید محصولش سرمایه گذاری میکنه بعد یک دستمزد میلیاردی براش حاصل میشه.معلوم هم نیست که کارش چند ماه طول بکشه تا آماده بشه
آقای مدیری کار میکنه پول در میاره مثل آقا زاده‌ها نیست که از رانت‌خواری درآمد میلیاردی نه تیلیاردی درمیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
چه متن باحالی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
وقتی کسی فرق نمی کنه هنرمندی شخص سیاسی نویسنده ای اشپزی کارمندی ووو در دل مردم جا گرفت کسی نمی تونه حتی با کمپرسور از دل مردم جداش کنه . .بگذارید کارش را درست انجام بده هم مردم را اگاه کنه هم لبخند واقعی بر دل مردم بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
امید که سیاستگذاران فرهنگی بالاخص مسئولین محترم صداوسیما با هوشیاری علیه هنرمندان محبوب مثل آقای مدیری که واقعا در رشته خودش نابغه هست و همچنین آقای جوان را خنثی نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
Farshad
۱۵:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
زیباست. دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اینا همه درست، البته دربرنامه های آقای مدیری، به نظرمیرسد که مردم بایدباشرایط بدزندگی واقتصادی بسوزندوبسازند وتسلیم خواسته های ناعادلانه شوند، وهمه ی اینهاراگفتید تادوباره پای رامبد جوان رابه تلویزیون بازکنید، رامبدی که ظاهراجانش برای ایران درمیرود!وهموطنانش رابه صبروشکیبایی درمقابل مشکلات، تشویق می کند ولی خود بی صبرانه وباشوق زیاد درجای دیگر.وبی دغدغه ،به جای همه خوش وشاد. راحت، زندگی می کندوووالبته کسی بخیل نیست، ایشون هم مثل اکثرمسؤلین حرف وعملشون یکی نیست وهمخوانی نداره!!!؟ ؟؟
Belgium
ایرانی
۱۵:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
کار تهوع‌آور دار و دسته فخرآور و یا تهوع‌آور است که مهران مدیری را بعد دورهمی تهدید کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مهران مدیری یه دونه است تو کل دنیا..من افتخار میکنم که برنامه های آقای مدیری رو نگاه میکنم و از شخصیتشو لذت میبرم..اگه دستمزد میلیاردی هم بگیرن نوش جونشون حقشونه..مهران مدیری شخصیت بی نظیرین واسه همه قرش مردم..هر چی از ای مرد دوست داشتنی بگم کم گفتم..ان شاالله روز ب روز موفق و سربلند و باعزت باشید آقای مهران مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری عزیزجان منی عشقی دوستت داریم وهنوز باخاطره شب های برره شب راصبح می کنیم تا کورشود هرآن چه نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
درود بر مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
درود بر مدیری که هزاران بار بر آن سلبریتی بی سواد وطن فروش و خائنی که به دنبال پول سعودی است می ارزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
تنها دلیلش اینه که مدیری بی پرواازمشکلاتی که مردم روبیچاره کرده انتقادمیکنه ایاکارمدیری اشتباهه یااون مسئولی که بعداز گرانی بنزین مردم راتحقیروریشخند میکند؟؟؟امیدواریم نظرات واقعی هم نشرداده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
ما مشکلات را نمیدانیم و دهن صحبت نداریم میلیارد بدیم اون چیزهایی که می‌دانیم را به خودمان بگوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
درد و بلای مدیری بخورد به آن کس که تحمل کوچکترین انتقاد را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
فدای مدیری بشوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
این دولت تحمل کوچکترین انتقاد را ندارد و فورا واکنش تند خود را نشان میدهد که یکی هم مدیری است .
مدیری مردم را شاد میکند.
پس درود به شرفش که هزاران بار از آن وطن فروشی که بدنبال دلارهای جنایت بار سعودی است می ارزد‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مقاله عالی بود
یه نکته اینکه در شوروی سابق آمریکا سعی می‌کرد کاری کند تا هنرمندان به سمت آنها بروند وبعد به آنها خط میداد که به نفع آمریکا وعلیه شوروی شوند

این کار رو با مزدک. مهناز افشار. وچندین نفر دیگر کرده بهتره نیروهای امنیتی واهالی فرهنگ به فکر باشد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
تو این شرایط سخت اقتصادی من که در جریان نیستم ،شما میگید میلیارد میلیارد دستمزد یک هنرمند باشه در حالی که با همین پول میشه یه عالمه آدم بیکار مثل من بره سر کار.به نظر تون این دستمزدها اختلافات طبقاتی رو زیاد نمیکنه؟هنرمندهای دیگری هم هستند که با خیلی کمتر از این پول مثل مهران مدیری مردم رو شاد کنند.گزارشتون رو دوست نداشتم بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مدیری تو ایران از نظر تنازی تکه
اگه بگم خیلی از کمدینهای دنیا را تو جیب کوچکش جا میده بیراه نگفتم
بزارین این مرد تناز مردم را بخنداند حداقل تا موقعی که اقای مدیری جلوی تلویزیون برنامه اجرا میکنه ادم همه مشکلاتش تو اون تایم فراموش میشه.درود بر مرد تناز ایران جهان
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری با این حرفا از چشم مردم نمی افته مدیری خود خود عشقه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری با این حرفا از چشم مردم نمی افته مدیری خود خود عشقه
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
انشاءالله خداوند بشماهمه شفاعی بده که ازاین افکار خام پرهیزکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
محبوبیت مهران مدیری با این حاشیه ها و جوسازیها کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
روح الله کریمی
۱۴:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
خدای ای ول داره مهران مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
خدا این عکس‌ ها و دستمزدش را بیشتر کند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مدیری عزیز شما هم خدا رو داری هم مردم را.همین برایت بس است هموطن عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
هیج چیزی از ارزش کارهای خوب مهران مدیری نمیکاهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
این اقا اولش خوب بود ولی حالا حالا ها خیلی داره از حدش میگذره این باید از تلوزیون بره بیشتر ملت خدا گواه که سبک بازی هاشو دوست ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
همین آقا اتفاقا به روزترین هنرمند کشور هست و اتفاقا همه منتظر برنامه هاش هستند .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری یدونه ❤
Iran (Islamic Republic of)
سپنتا
۱۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری عشقه.
مرده باد دشمنای مدیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مدیری عزیز چون حرفش حرف عوام جامعست محبوب دل همه مردمه ونباید رسانه ملی این سرمایه های ارزشمند رو به راحتی از دست بده
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۱۳:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
تهمت زنی و بردن ابروی مسلمان از همه گناهان بدتر است....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۸
لطفا مراقب سرمایه های ملی باشیم .
Malaysia
داود
۱۳:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری یک هنرمند باشخصیت و مردمی هستند خدا حفظشون کنه.
Malaysia
داود
۱۳:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری یک هنرمند باشخصیت و مردمی هستند خدا حفظشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اگر مسولین مملکت هم مثل ایشون کارشون رو درست انجام می دادند اوضاع مملکت این نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
یکی از بهترین کمدین های دنیاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
یکی از بهترین کمدین های دنیاس
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۳:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری مدیری
حمایتت می‌کنیم
فلانی فلانی. به پاسگاه تهران شکایتت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری بله رامبد نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
همیشه سربلند باشی اقای مدیری عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
اینقدر این سلبریتی ها را بزرگ نکنید
این نبود یکی دیگه
هزینه برنامه دورهمی را رو بدین به مردم که خونه ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
تلویزبون باید طبق برنامه قبلی دورهمی را ادامه دهد قویا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
این برنامه ها بید تعطیل شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
آقای مدیری مرد تمام عیار هست واین وصله ها بهش نمیچسبه واینکه هیچ وقت ازدل مردم بیرون نمیره هرچی که میخوان بگن بگن آقای مدیری من ارزو دارم شما رو ازنزدیک ببینم براتون ارزوی موفقیت روزافزون وسلامتی وتندرستی رو ازخداوند متعال خواهانم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری باشه اما رامبد دیگه بهتره که به تلویزیون نیاد
Germany
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
برعکسش هم را باید در نظر گرفت بعضی فضا سازیهابرای ایجاد محبوبیت کاذب هم بوجود می آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
رامبد جوان واقعاً روش میشه دوباره بیاد بگه مردم ایران دوستتون داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیری کجا رامبد کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
بنده خدا مثلا چیکار کرده، کس و کار خانمش کانادا هستند خانمش برای زایمان رفته اونجا، آمار بچه های برخی مسئولین را که زایمان سهله کلا آنجاهایی!!!شده اند بگیر بعدش افاضه منصفانه بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
مهران مديري سرمايه مليه و بايد تا ميتونه قهوه تلخ و در حاشيه و مرد هزار چهره بسازه
Germany
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
گزارش صادقانه و منطقی و واقعی
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۲:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۸
میدونی چرا این همه حمله به مهران مدیری میشه ککشم نمیگزه ؟ چون تو فضای مجازی نیست دمش گرم
داره تو فضای واقعی زندگیشو میکنه مثل بعضی ها نیست تو فضای مجازی با دوتا نظر و لایک فیک زیر پستی که میزارن هیجان زده بشه شروه کنه از جریان و احزاب خواستی حمایت کردند و واقعا چقدر احمقه کسی که تحت تاثیر نظرات زیر پست هاش میاد به مردم بگه مردم به کی رای بدین به کی رای ندین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۸
خدا نگهدارش باشه
۱۲
آخرین اخبار