همزمان با سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان سبزوار، عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین روستایی در خراسان رضوی ظهر امروز با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، دیگر مسئولان استانی و شهری در روستای عشایری چاه تلخ بخش روداب سبزوار برگزار شد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان سبزوار در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در این شهرستان گفت: در استان خراسان رضوی ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که از این تعداد هشت هزار واحد در روستا‌ها و دو هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشابه این طرح سال گذشته در خراسان جنوبی آغاز شده و دو هزار واحد آن آماده فرش شدن است، افزود: این طرح‌ها با همکاری بنیاد مسکن و با اعتباری ۵۰۰ میلیارد تومانی یک ساله به اتمام خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور در رابطه با مشکلات جاده‌ای که توسط مردم بیان شد، اضافه کرد: اعتبار آسفالت ۲۵ کیلومتر از جاده منطقه عشایری چاه تلخ روداب سبزوار اعتبارش تأمین خواهد شد و از تعهدات این سفر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.